اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار کرمانشاه اعلام کرد

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کرمانشاه

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و سومین هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه را تشریح کرد.

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کرمانشاه

مرادعلی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه و دلاوری‌های مردم و رزمندگان اسلام است.

محمدی تمرکز داشتن به نقش استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در ایجاد تنش و اختلاف قومی و مذهبی در منطقه، تبیین نقش اقتدار، تقویت خودباوری، توجه به فرهنگ غنی دفاع مقدس و انتقال مفاهیم ارزشمند دوران دفاع مقدس به نسل‌های بعد را از جمله اهداف گرامیداشت سی و دومین هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی رویکرد اجرای برنامه‌ها را مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: با بهره‌گیری از مشارکت عمومی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، بهره‌گیری از مشارکت عمومی نهادها در اجرای برنامه‌ها و جذب جوانان سعی در اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس داریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ستاد در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در این هفته انجام می‌پذیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، سخنرانی فرماندهان نظامی و اعزام نویسندگان دفاع مقدس در استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب کشور را از جمله دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

محمدی، اقتدار و صلابت، دانش‌پژوهشی و دفاع ملی، سربازی و پایمردی، ایثارگران و شهیدان، رزمندگان و ولایت‌مداری و روز درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی را ایام هفته دفاع مقدس امسال بیان کرد.

این مقام مسئول از تشکیل کمیته‌های نیروهای مسلح، جهادی (فرهنگی و ایثارگران) و جنگ نرم، ورزشی و جوانان، اصناف، دانشجویی و دانش آموزی و خبر و اطلاع‌رسانی برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره خبر داد.

محمدی مسئولیت کمیته نیروهای مسلح را با سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد و برگزاری همایش‌ها، تجلیل از سربازان، معرفی پیشکسوتان دفاع مقدس برای سخنرانی در دانشگاه‌ها و نمایش رزمی را از جمله وظایف پیشنهادی این کمیته اعلام کرد.

وی مسئولیت کمیته جهادی را با بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدای اقشار، تبلیغات محیطی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، مراسم شعر و خاطره، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برنامه‌های فرهنگی از جمله وظایف پیشنهادی این کمیته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در کمیته اصناف اشاره کرد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری یادواره‌ها را از جمله وظایف پیشنهادی این کمیته عنوان کرد.

محمدی وظیفه کمیته پشتیبانی را در حیطه اداره‌کل ورزش و جوانان اعلام کرد و برگزاری همایش کوه‌پیمایی خانوادگی در سطح استان کرمانشاه، مسابقات ورزشی و یادواره شهدای ورزشکار را از جمله وظایف پیشنهادی این کمیته برشمرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته دانشجویی با دانشگاه رازی است، تاکید کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با عنوان چرا جنگیدیم؟ و نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار از جمله وظایف پیشنهادی این کمیته در نظر گرفته است.

به گفته این مقام مسئول، مسئولیت کمیته خبر بر عهده صدا و سیمای مرکز کرمانشاه است و دریافت برنامه روسای کمیته‌ها برای انعکاس خبری از جمله وظایف پیشنهادی این کمیته اعلام شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اعضای کمیته‌های مذکور را اعلام و وظایف مشترک آن‌ها را عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول