اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان گرمسار:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین هدف برنامه‏‌های هفته دفاع مقدس است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: مهم‏ترین هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین هدف برنامه‏‌های هفته دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مریم گلینی ظهر امروز در جلسه‏‌ای با موضوع هماهنگی برنامه‏‌های هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس نعمتی از جانب خداوند متعال به ملت ایران بود و امروز وظیفه داریم شکرگزار آن بوده و در حفظ و ماندگاری آن از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

وی افزود: دفاع مقدس نشان‏‌دهنده عزت و شرف و استقلال و ایستادگی ملت ایران برابر مستکبران و زورگویان عالم است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف توسط کارشناسان با مسئولیت فرهنگی حوزه، نشست بصیرتی با موضوع پیروی از سبک زندگی شهدا و تربیت فرزندان، نمایشگاه کتاب، البسه حجاب و عفاف و لوازم‌التحریر و دیدار با امام جمعه از جمله ویژه‌‏برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت در هفته دفاع مقدس است.

گلینی از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت در هفته دفاع مقدس را برگزاری یادواره شهدا و کلنگ‌زنی پایگاه عفاف گرمسار، مسابقات فرهنگی و ورزشی و خاطره‌نویسی و آذین‌بندی پایگاه‌ها، دعوت از پیشکسوتان جنگ و خانواده‌های شهدا جهت ارائه خاطرات از شهیدان، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری ایستگاه صلواتی و شرکت در غبارروبی مزار شهدا عنوان کرد.

وی متذکر شد: در این برنامه‌ها، سعی شده است که کیفیت اجرای برنامه نسبت به کمیت آن مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار در پایان یادآور شد: امروز دشمنان با کمرنگ کردن اعتقادات اسلامی در راستای جنگ نرم علیه ایران به پا خواسته‌اند و ما می‏‌توانیم با حفظ باورهای دینی و بزرگداشت یاد شهدا و دفاع مقدس ارزش‌های انقلاب را ماندگار نگاه داریم.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول