اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم:

تبیین ارزش‌های انقلاب از اهداف ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم گفت: تعمیق و تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل جوان از جمله اهداف ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

تبیین ارزش‌های انقلاب از اهداف ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حسن عجمی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری سمیرم از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: دوران 8 سال دفاع ملت ایران به عنوان یکی از بارزترین الگوی صبر و استقامت ملت ایران در تاریخ است و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروزی انتقال دهیم.

وی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را از جمله برکات دفاع مقدس برشمرد و بیان داشت: تبیین نقش ولایت در دفاع مقدس، انتقال ارزش‌ها به نسل جوان، معرفی اسوه‌ها و الگوهای دفاع مقدس را از جمله اهداف برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم تصریح کرد: تجلیل از یادگاران دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا، برپایی رژه، مسابقات فرهنگی، دیدار از خانواده‌های شهدا، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس در سمیرم است.

در ادامه نشست مدیر آموزش و پرورش سمیرم از آمادگی کامل آموزش و پرورش سمیرم برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: شهرستان سمیرم دارای 207 آموزشگاه و بیش از 10 هزار دانش آموز است که ساماندهی نیروهای انسانی و فضاهای آموزش و نیز رشته‌های تحصیلی و همچنین دوره‌های ضمن خدمت ویژه پایه سوم در این شهرستان اجرا شده است.

سید ضیاء موسوی عجمی توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی را از جمله برنامه‌های سند 5 ساله کشور دانست و اذعان کرد: با توجه به استقبال بیش از حد دانش آموزان دوره متوسطه نسبت به رشته تجربی مسال با تلاش همکاران فرهنگی و توجیح خانواده‌ها موفق در برقراری توازن رشته های تحصیلی و هدایت دانش آموزان به رشته‌های کار دانش و فنی و حرفه‌ای  شدیم.

وی از ایجاد و راه‌اندازی مدارس هیئت امنائی برای نخستین بار در این شهرستان و استقبال خوب خانواده‌ها از این مدارس خبر داد و اضافه کرد: امیداواریم با توسعه این مدارس شاهد گسترش کمی و کیفی آموزش و پرورش در جامعه باشیم.

انتهای پیام/2301/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول