اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه تاکید کرد

تدوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط اعضای کمیته ورزش

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اعضای کمیته ورزش ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس زمان و مکان برنامه‌های تدوین شده را تا 24 شهریور ماه به‌صورت مکتوب به کمیته ورزش اعلام کنند.

تدوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط اعضای کمیته ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا شیروندی بعد از ظهر امروز در نشست دستگاه‌های نظامی، انتظامی و اجرایی عضو کمیته ورزش ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع‌رسانی برای برگزاری و حضور اقشار مختلف در این برنامه‌ها صورت بگیرد.

شیروندی کیفی بودن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کمیته ورزش را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اعضای کمیته زمان و مکان برنامه‌های تدوین شده را تا 24 شهریور ماه به‌صورت مکتوب به کمیته ورزش اعلام کنند.

به گفته معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مسابقات ورزشی یک هفته قبل و پس از هفته دفاع مقدس باید با عنوان گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار شود.

وی دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش‌ها، کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری و مسابقات ورزشی نیروهای نظامی و انتظامی در کرمانشاه را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کمیته ورزش در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول