اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس محلات اعلام شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس محلات اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا براتعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برنامه‌های متعددی توسط سپاه ناحیه محلات به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس که به عنوان روز اقتدار و صلابت نامگذاری شده بیش از 9 برنامه در این شهرستان به اجرا در خواهد آمد که شامل برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور همراه دیدار با امام جمعه شهرستان، آذین‌بندی مدارس، افتتاح مسابقات مقاله ‌نویسی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری کمیسیون ویژه کارگروه اقتصادی و سازندگی، برگزاری یادواره شهدای پایگاه سمیه سه، افتتاح بخش کارشناسی تغذیه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه پوستر ولایت و برگزاری یادواره شهدای مسجد الجواد بخشی از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات با بیان اینکه دومین روز از هفته دفاع مقدس به عنوان دانش ‌پژوهی و دفاع ملی نامگذاری شده، بیان داشت: نواختن زنگ مقاومت و مهر، نامگذاری کلاس‌ها به نام شهدای دانش‌آموز، برگزاری مراسم خاطره‌گویی، برگزاری همایش بزرگ بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی و دیدار با خانواده شهدا نیز بخشی از برنامه‌های دومین روز ازهفته دفاع مقدس است.

براتعلی گفت: افتتاح نمایشگاه عکس و خوشنویسی، برگزاری نشست شعر عاشورایی، افتتاح نمایشگاه کتاب، برگزاری مراسم شبی با شهدا و یادواره شهدای محدوده کوی شهید مطهری از دیگر برنامه‌های دومین روز از هفته دفاع مقدس در محلات است.

وی اضافه کرد: در سومین روز از هفته دفاع مقدس که به عنوان سربازی و پایمردی نامگذاری شده برنامه‌هایی چون بازدید از مجتمع خیریه معلولان جسمی و روحی نیمور، بازدیدهای علمی در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، پیاده‌روی خواهران بسیجی، برگزاری نشست بصیرتی و مراسم شبی با شهدا اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات عفاف و پاسداری را عنوان چهارمین روز از هفته دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: برگزاری رژه موتوری، مناجات شعبانیه، دیدار با امام جمعه نیمور، برگزاری کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد و برگزاری مراسم خاطره‌گویی نیز از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای چهارمین روز از هفته دفاع مقدس است.

براتعلی ابراز داشت: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس نیز گلباران قبور شهدا، برگزاری مراسم شبی با شهدا، رزمایش و تمرینات تاکتیکی گردان‌های عاشورا و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

به گفته وی در ششمین روز از هفته دفاع مقدس که به نام رزمندگان و ولایت‌مداری مزین شده است ویزیت رایگان درمانگاه شهدای فتح‌المبین، برگزاری کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد، برپایی ایستگاه سلامت و‌ حضور در نماز جمعه، انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات برگزاری کمیسیون بهداشت و درمان، بهره‌برداری از پروژه‌های بازسازی شده، کلنگ‌زنی ساخت 32 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی، مراسم شبی با شهدا، برگزاری نهضت روشنگری و... را نیز از برنامه‌های آخرین روز هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/87011/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول