اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

هفته دفاع مقدس از مقدسات مردم ایران اسلامی است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: هفته دفاع مقدس از مقدسات مردم ایران اسلامی است.

هفته دفاع مقدس از مقدسات مردم ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس برای مردم ایران اسلامی مقدس بوده و در هفته دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی با خلوص و ولایت‌مداری جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جانانه در مقابل دشمنان متعدد از جمله غرب، اعراب و بعث ایستادند.

وی ادامه داد: ما مدیون شهادت و ایثارگری جوانان و شهدا بوده و باید هفته دفاع مقدس و ایثارگری شهیدان به جوانان امروز معرفی شود.

باقری با بیان اینکه دشمنان دست به دست هم داده بودند تا ایران اسلامی را شکست دهند، تصریح کرد: قدرت ایران از آن قدرت خداوند متعال بوده به طوری که حزب‌الله بر تمام حزب‌ها قالب است.

امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره به ضرورت اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس، ابراز داشت: باید ارزش‌های دفاع مقدس را به صورت مفاهیم فرهنگی ترویج داد.

باقری افزود: عناصر فعال و مؤثر فرهنگی می‌توانند در راستای اشاعه فرهنگ دفاع از ارزش‌ها زمینه‌سازی کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند ملت ایران با هر دین و مذهبی از میهن و ارزش‌های دینی خود دفاع کرده و با تمام وجود در راه آن جانفشانی می‌کند.

باقری ادامه داد: ایثار و فداکاری از حس وطن خواهی و عشق به آموزه‌های دینی سرچشمه گرفته که نمونه آن را در هیچ کشوری نمی‌توان یافت.

وی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی با اقتدار جمهوری اسلامی ایران و جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم و با ایثار خون این جوانان به پیروزی رسید و دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کرد.

باقری ادامه داد: پیروزی با اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس آن را به عنوان قدرت برتر منطقه به جهانیان معرفی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس و ایثارگری شهیدان برای نسل آینده تبیین شود، اذعان داشت: باید یاد و خاطره شهیدان و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس همواره در یاد مردم زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول