اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش‌از ظهر امروز نشست خبری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست سردار یونس امیری ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد ثامن‌‌الحجج و برادر گرامی‌ آن احمدبن موسی‌کاظم(شاه‌چراغ) و ولادت سراسر نور فاطمه معصومه (س) به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هفته دفاع مقدس را یادآور دلاوری‌ها، رشادت‌ها و از خودگذشتگی مردم و رزمندگان دانست و گفت: در هفته دفاع مقدس همچون سنوات گذشته در استان برنامه‌های متنوع و خوبی اجرا می‌شود.

وی، آغاز هفته دفاع مقدس را از 31 شهریورماه عنوان کرد و گفت: برنامه‌های روز اول هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح با مشارکت سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در بلوار عدل بوده که مشابه آن در سطح شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

مسئول ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای رژه‌ نیروهای مسلح را اقتدار و آمادگی دستگاه‌های نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس را داریم.

سردار امیری مستندسازی ثامن‌الائمه و حصر آبادان را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در این هفت شب خواستار حضور اصحاب رسانه در دهکده دفاع مقدس هستیم تا برنامه‌های این هفته را به نحو احسن انعکاس دهند.

وی، دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برپایی نمایشگاه، چینش ادوات جنگی در دهکده دفاع مقدس، جنگ نرم،بسیج‌ دانش‌آموزی و نقش بسیج سازندگی از عمده برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اذعان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، شب شعر، برنامه‌‌های روز سرباز، دیدار با امام جمعه یاسوج عمده برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

این مسئول نظامی توجه به پدافند غیر عامل، نقش زنان در صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس، وحدت بین نیروهای مسلح، زنگ مقاومت و حماسه در مدارس و صبحگاه در مدارس اهم برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول