اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سمنان:

هفته دفاع مقدس امسال با پیام اقتدار و صلابت آغاز می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس، امسال با پیام اقتدار و صلابت از 31 شهریور ماه آغاز می‌شود.

هفته دفاع مقدس امسال با پیام اقتدار و صلابت آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‏‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا ششم مهر ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به روزشمار هفته دفاع مقدس افزود: اقتدار و صلابت، دانش‌پژوهی و دفاع ملی «‌بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی و حوزوی و توجه به پدافند غیرعامل»، سربازی و پایمردی «توجه به خدمت مقدس سربازی و دلاوری‌های سربازان در مقابله با دشمن» عناوین روزهای هفته دفاع مقدس است.

هراسانیان، دیگر عناوین روزهای هفته دفاع مقدس را عفاف و پاسداری «نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی»، ایثارگران و شهیدان، رزمندگان و ولایت‌مداری و روز درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی «وحدت نیروهای مسلح و پاسداشت حماسه عملیات ثامن ‌الائمه (ع)» عنوان کرد.

وی بیان کرد: رژه‌ نیروهای مسلح، گرامیداشت یاد شهدا و نکوداشت جانبازان، آزادگان و روز غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و راهپیمایی بزرگ خانوادگی در سراسر استان سمنان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

هفته دفاع مقدس باشکوه تمام در استانداری و فرمانداری‌‏ها برگزار می‏‌شود

محمدهادی مظاهری، مشاور استاندار سمنان و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری سمنان نیز با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، خواستار برنامه‌‏ریزی مناسب برای هر چه باشکوه‌‏تر برگزار شدن این هفته در استانداری و فرمانداری‏‌های استان سمنان شد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس از جمله مناسبت‏‌های بزرگ کشور ایران اسلامی است که باید در شأن و منزلت رزمندگان و ایثارگران باشکوه تمام برگزار شود.

مشاور استاندار سمنان همچنین بر برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس با کارکنان رزمنده، تجلیل از خانواده‌‏های شهدا در هفته دفاع مقدس و مجموعه استانداری و فرمانداری‏‌ها تأکید کرد.

دستاوردهای دوران دفاع مقدس تبیین شود

دبیر شورای اطلاع‌‏رسانی استان سمنان نیز دستاوردهای دوران دفاع مقدس را بسیار با ارزش و گران‏بها برشمرد و افزود: در دوران دفاع مقدس درس‏‌های بزرگی از قبیل درس ایمان، تبعیت از ولایت فقیه، از خودگذشتگی و ایثار دوری از دنیا و توجه به معنویت بر جای ماند که باید این درس‌‏های ماندگار به نسل جدید به خصوص کارکنان جدیدالورود انتقال داده و تبیین شود.

ایرج کارخایی افزود: در مجموعه استانداری و فرمانداری‏‌ها، کارکنان ایثارگر فراوانی در کار و تلاش هستند و باید با همکاری همه واحدها دفاع مقدس به نحو مطلوب به عنوان یک الگو برای دیگر دستگاه‌‏ها برگزار شود.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول