اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

برگزاری 140 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ابهر

همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 140 برنامه در شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

برگزاری 140 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، فرماندار ابهر عصر امروز در جمع مسئولان با اشاره به جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: وظیفه سنگینی بر عهده ما است و باید با اجرای مناسب و باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس گوشه‌ای از تلاش‌های رزمندگان را به نسل جوان بشناسانیم.

نورالدین رفیعی افزود: ما امروز به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان در سلامت و امنیت زندگی می‌کنیم و بر ما واجب است که یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم‌.

وی با اشاره به دلاوری‌ها و رشادت‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی امروز کشور، بیداری جهان اسلام و مبارزه با سرمایه‌داری از برکت‌های ایستادگی رزمندگان و خون شهدا است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه بسیج همواره نقش به‌سزایی در توسعه کشور داشته است، خاطرنشان کرد: بسیج در همه حال در قبال جامعه احساس مسئولیت کرده و نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی با اشاره به درایت و تدابیر اصولی مقام معظم رهبری در نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان ابراز داشت: مقام معظم رهبری دوستدار اصلی جوانان این مرزوبوم هستند و همواره اعلام کرده‌اند که باید مشکلات جوانان به سرعت رفع شده و زمینه‌سازی لازم برای توسعه و تعالی جوانان ایران اسلامی صورت بگیرد.

رفیعی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان کشور تصریح کرد: امروز دشمنان با سرمایه‌گذاری عظیم خود در این حوزه و با ارسال مواد مخدر، محصولات ضدفرهنگی و مشروبات الکلی به داخل کشور، درصدد زدودن اعتقادات پاک جوانان این نظام هستند.

وی افزود: خوشبختانه در این زمینه جوانان کشور ما با درایت و هوشیاری خود کمتر تحت تاثیر توطئه‌های دشمنان قرار گرفته‌اند و همواره درصدد مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده این نظام هستند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای از بین بردن وحدت و همدلی ملت ایران گفت: امروز دشمنان با جنگ نرم درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که وحدت و یکپارچگی مردم عامل اصلی در پیروزی در برابر دشمنان است.

گفتنی است در هفته دفاع مقدس تعداد 140 برنامه در شهرستان ابهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/73002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول