اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال خراسان جنوبی خبر داد

حضور بانوی والیبالیست خراسان جنوبی در تیم ملی

دبیر هیئت والیبال خراسان جنوبی از حضور بانوی والیبالیست خراسان جنوبی با تیم ملی در هشت تیم برتر آسیا خبر داد و گفت: والیبالیست‌های بانوان ایران سه بر یک تیم هند را مغلوب کردند.

حضور بانوی والیبالیست خراسان جنوبی در تیم ملی

اکبر دهقان امروز در گفت‌و‎گو با خبر نگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم ملی والیبال کشورمان توانست با غلبه بر تیم هندوستان به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

وی ادامه داد: شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان این دیدار را با ترکیب تیمی مینا روستا، مهسا کدخدا( از خراسان جنوبی)،  تهمینه درگزانی، مائده برهانی، شبنم علیخانی، مهسا صابری در سومین بازی به مصاف تیم هندو ستان رفت و موفق شد در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 12، 25  بر 9 ، 25 بر 18 بر تیم هندوستان غلبه کند.

دبیر هیئت والیبال خراسان جنوبی تصریح کرد: در این رقابت تنگاتنگ تیم ملی ایران در ست دوم با نتیجه 22 بر 25 بازی را به هندوها واگذار کند.

دهقان اذعان داشت:‌ تیم والیبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود با وجود ارائه یک بازی قوی،‌ ولی به دلیل کم تجربگی با نتیجه سه بر صفر بازی را به تیم قدرتمند چین واگذار کرد.

نخستین پیروزی تیم والیبال بانوان ایران

وی به دومین بازی تیم ملی بانوان در مقابل تیم فیلیپین اشاره کرد و افزود: در بازی دوم تیم ملی بانوان ایران در مقابل فیلیپین، خوب ظاهر شد و درحالی که ست نخست را به تیم فیلیپین واگذار کرد اما در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک پیروز این رقابت شود.

دبیر هیئت والیبال خراسان جنوبی خاطر نشان کرد:‌ مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی آسیایی تایلند به پایان رسیده است و طبق برنامه اعلام شده، به احتمال زیاد تیم ملی کره جنوبی که تاکنون توانسته تیم‎های میانمار و سریلانکا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد، حریف ایران در مرحله بعد خواهد بود.

دهقان یادآور شد: هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا که دور مقدماتی آن از روز جمعه 22  شهریور‎ماه جاری با حضور 16 تیم  آسیایی در تایلند آغاز شده است مرحله نیمه‎نهایی این مسابقات از روز سه‎شنبه 26 شهریور‎ماه جاری آغاز می‌شود.

نتایج دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا

وی از دومین و آخرین نتایج مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا خبر داد و گفت: در بازی‎های روز دوم جام هفدهم، قزاقستان، تایلند، چین، ایران، ژاپن، ویتنام، چین تایپه و کره جنوبی به پیروزی رسیدند.

دبیر هیئت والیبال خراسان جنوبی نتایج این مسابقات را به شرح ذیل اعلام کرد.

قزاقستان 3 – مغولستان صفر

استرالیا صفر  - تایلند 3

چین 3 – هند صفر

ایران 3  - فیلیپین 1

اندونزی صفر – ژاپن 3

هنگ‎کنگ صفر – ویتنام 3

چین تایپه 3 – میانمار صفر

کره جنوبی 3 – سریلانکا

انتهای پیام/69014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول