اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گردشگری

همایش رسانه و گردشگری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفـت: همزمان با هفته گردشگری همایش نقش رسانه و گردشگری در این استان برگزار خواهد شد.

همایش رسانه و گردشگری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

حیدر صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری با بهره‌مندی از مواهب الهی به یکی از پر جاذبه‌ترین مناطق گردشگری کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های فعال چهارمحال و بختیاری نقش مهم و کارسازی در معرفی این استان به تمامی مردم استان دارند و باید در این مسیر پویاتر عمل کنند.

صادقی آموزش نیروهای متخصص در حوزه رسانه و گردشگری را یکی از اهداف برگزاری این همایش دانست و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید با مسائل روز کشور و حتی دنیا در حوزه گردشگری آشنا شوند و آن را به مردم منعکس کنند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان افزود: توسعه پویا و ماندگار چهارمحال و بختیاری نیازمند فرهنگ سازی است و در واقع باید نگرش فرهنگی مردم استان به حوزه گردشگری به گونه‌ای دیگر تبیین شود که به افزایش درآمدهای این استان از محل گردشگری منجر شود.

وی ادامه داد: در همایش رسانه و گردشگری که برخی از اساتید مجرب کشوری دعوت شده‌اند، رسانه‌های چهارمحال و بختیاری در خصوص چالش‌های پیش روی حوزه گردشگری این سازمان به گفت‌و‌گو و تبادل نظر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/68006/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول