اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم خبر داد

توسعه پارک گردشگری و توریستی چگاسه به وسعت 7 هکتار در جم

شهردار جم از توسعه پارک گردشگری و توریستی چگاسه به وسعت 7 هکتار در جم خبر داد.

توسعه پارک گردشگری و توریستی چگاسه به وسعت 7 هکتار در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید احمد علمداری ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به طرح‌های عمران شهری امری مهم و مورد تاکید شورای شهر و شهرداری است که امسال در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: زیباسازی شهر و افزایش فضای سبز و تقویت اماکن گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار جم با اشاره به انتخاب شهرداری جم به‌عنوان دستگاه برتر عملیاتی، خاطرنشان کرد: اصولاً انتخاب دستگاه‌های اجرایی به عنوان دستگاه برتر براساس معیارها و شاخص‌هایی است که از سوی دبیرخانه جشنواره شهید رجایی اعلام می‌شود.

علمداری تصریح کرد: این شهرداری نیز در یکسال گذشته با انجام تمام پروژه‌های خود بدون تخصیص اعتبارات استانی و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بخش شنبه، محور برنامه‌ها و اهداف خود را رضایت‌مندی شهروندان قرار داده که یقیناً انجام این پروژه‌ها و تلاش مستمر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در جلب رضایت شهروندان از عوامل عمده این انتخاب است.

وی، توجه به مدیریت شورایی در شهرداری، توسعه با مشارکت مردم، استفاده از ایده نخبگان و کارشناسان، ساختن شهر براساس توان موجود و شفافیت در امورات شهرداری را از جمله ویژگی‌های مهم شهرداری جم دانست و اذعان داشت: تمام اقدامات شهرداری در راستای تحقق این ویژگی‌ها بوده است.

شهردار جم بیان کرد: پیاده‌رو سازی معابر، آسفالت کوچه‌ها، طراحی تپه چگاسه، احداث پارک در بلوار ولیعصر (عج)، میدان آسیاب، میدان دادگستری و پارک محله‌ای مالچه و تکمیل خیابان نخلستان از جمله برنامه‌های مهم شهرداری جم است.

علمداری ابراز داشت: احداث بوستان قرآن در پارک پردیس، نصب 2 دستگاه مجموعه بازی پلی‌اتیلن و کف‌پوش در پارک‌های پردیس و چگاسه، تملک بلوار انقلاب (ورودی از سمت کنگان ) و تملک قسمتی از بلوار چمران نیز از جمله برنامه‌های این شهرداری است و ان‌شاءالله در دو ماه آینده با رایزنی و مشورت اعضاء شورا و براساس بودجه تصویبی پروژه‌های جدید شروع به کار خواهد شد.

وی از توسعه پارک گردشگری و توریستی چگاسه به وسعت 7 هکتار در جم خبر داد و افزود: این تپه مهم و توریستی یکی از شاخص‌های مهم شهر جم و یک پروژه برجسته است که شهرداری قصد دارد با احداث پارک زیبا در زمینی بالغ بر 7 هکتار در راستای جذب توریست و گردشگر اقدامات لازم را انجام دهد.

شهردار جم تصریح کرد: در طراحی این پارک، کاربری‌های متعددی از جمله هتل، رستوران، فست فود، سینما سه بعدی،  فرهنگسرا، کافی شاپ و ... پیش‌بینی شده و تا کنون حدود مبلغ یک میلیارد تومان برای راه دسترسی و ساماندهی تپه هزینه شده است.

علمداری در پایان یادآور شد: مشاور طرح تپه متعهد است تا پایان شهریور ماه نسبت به تحویل نقشه‌های تپه اقدام لازم به عمل آورده و ان‌شاءالله از ابتدای مهر ماه این پروژه از طریق مناقصه واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول