اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

حمایت از صنعت گردشگری آوج افزایش یابد

فرماندار آوج خواستار کمک به توسعه کمی صنعت در شهرستان آوج و حل مشکلات عدیده در این شهرستان شد.

حمایت از صنعت گردشگری آوج افزایش یابد

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: شهر آبگرم جزو معدود شهرهای تجاری استان قزوین تاکنون زبانزد گردشگران و مسافران بوده است و در حال حاضر تعدادی از شهروندان مناطق زنجان و همدان به همراه بخشی از روستائیان شهرستان تاکستان خرید مایحتاج و روزانه خویش را از این ناحیه تهیه می‌کنند.

فرماندار آوج افزود: شهر آبگرم از نظر جاذبه‌های اقتصادی جزو مناطق تجاری استان قزوین محسوب شده و به عنوان مرکز تردد بیشتر روستائیان قرار گرفته است.

فرماندار آوج جمعیت شهری آبگرم را شش هزار نفر اعلام کرد و افزود: البته به علت عبور و مرور زیاد، جمعیت شهر آبگرم روزانه به 20 تا 30 هزار نفر نیز می‌رسد که در روز‌های پایانی هفته شاهد بروز ترافیک سنگین در این شهر هستیم.

موسوی عنوان کرد: البته ارایه آمار دقیق در حوزه تردد در حال حاضر در شهر آبگرم نیازمند بررسی است چراکه شهر آبگرم جزو مسیر‌های تردد اصلی غرب به مرکز کشور بوده و روزانه پذیرای حجم فراوانی از مسافران عبوری است که این مهم شهر آبگرم را جزو شهرهای شاخص استان قزوین قرار داده است.

وی با اشاره به وجود منابع معادن فولاد، سیلیس، سنگ شیشه و سرامیک در بخش آبگرم ابراز داشت: البته در حال حاضر به علت شرایط کوهستانی بخش آبگرم در حوزه صنایع مشکلات عدیده‌ای وجود دارد.

فرماندار آوج عنوان کرد: در حال حاضر موقعیت کوهستانی و عدم استقبال سرمایه‌گذاران جزو موانع اصلی در مسیر راه‌اندازی شهرک‌ صنعتی در بخش آبگرم است و از این بابت امکان رشد نواحی صنعتی در بخش آبگرم بسیار پایین است.

موسوی با تأکید بر آماده‌سازی و تقویت فضا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت هتل‌ها و سوئیت‌های گردشگری شهر آبگرم اذعان داشت: توسعه حمایت‌های همه‌جانبه برای توسعه گردشگری آبگرم امری ضروری است که باید توسط مسئولان استانی پیگیری شود.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول