اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته گردشگری ورزشی سوادکوه:

سوادکوه توانمندی لازم برای توسعه گردشگری ورزشی را دارد

مسئول کمیته گردشگری ورزشی هیئت همگانی شهرستان سوادکوه با اشاره به ظرفیت‌های سوادکوه، گفت: شهرستان سوادکوه توانمندی لازم برای توسعه گردشگری ورزشی را دارد.

سوادکوه توانمندی لازم برای توسعه گردشگری ورزشی را دارد

حسین مرادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به گسترش گردشگری ورزشی در کشور بیان داشت: با حضور 74 نفر از سراسر کشور در کلاس توجیهی گردشگری ورزشی که در مردادماه در مازندران برگزار شد به همراه 40 نفر موفق به کسب گواهی‌نامه این دوره از کلاس‌ها شدم.

مسئول کمیته گردشگری ورزشی هیئت همگانی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه کمیته گردشگری ورزشی زیر مجموعه هیئت همگانی فعالیت می‌کند، افزود: دارندگان گواهی‌نامه گردشگری ورزشی می‌توانند اقدام به راه‌اندازی دفاتر خدماتی گردشگری و برنامه‌ریزی برای برگزاری فعالیت‌های ورزشی مناسب در تورهای گردشگری انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان سوادکوه توانمندی لازم برای توسعه گردشگری ورزشی را دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های گردشگری سوادکوه در زمینه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی و میراث فرهنگی می‌تواند از شاخص‌های اصلی توسعه گردشگری ورزشی باشد.

مرادی‌نژاد به فعالیت‌های مناسب گروه‌های کوهنوردی در سوادکوه اشاره کرد و گفت: هماهنگی با گروه‌های کوهنوردی و رشته‌های مناسب با تورهای گردشگری در اولویت برنامه‌ریزی‌های کمیته گردشگری ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی سوادکوه قرار دارد.

مسئول کمیته گردشگری ورزشی هیئت همگانی شهرستان سوادکوه به رشته‌های مورد استفاده در بین گردشگران اشاره و یادآوری کرد: پیاده‌روی، داژبال، ورزش بومی محلی، دارت و طناب‌کشی برخی از رشته‌های مورد نظر در کمیته گردشگری ورزشی است.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول