اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

الگوهای گردشگری باید مبتنی بر هویت ایرانی و اسلامی باشد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: الگو گیری در بخش گردشگری باید مبتنی بر داشته‌های فرهنگی و هویت ایرانی و اسلامی باشد.

الگوهای گردشگری باید مبتنی بر هویت ایرانی و اسلامی باشد

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: صنعت گردشگری در حال حاضر در جهان یکی از پیشروترین صنایع درآمدزا به شمار می‌آید و باید در ایران نیز به این بخش توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی ارزآور است، گفت: باید توجه داشت که با این صنعت می‌توان بخش زیادی از تحریم‌ها را دور زد زیرا ارز توسط گردشگران به کشور وارد می‌شود و محدودیتی نیز در این باره وجود ندارد.

این نماینده اصول‌گرای مجلس نهم با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های مورد نیاز در این بخش را تامین کرد، گفت: بی‌شک اعتبار دولتی در این بخش نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات و نیازها باشد و به این دلیل باید کوشید تا از سرمایه‌های مردمی در این زمینه استفاده کرد.

وی گفت: در سال گذشته اعتبارات دولتی به دلیل مشکلات بودجه‌ای و تحقق برنامه‌ها در حد بسیار ناچیزی محقق شد ولی توجه به اینکه بخش خصوصی در این زمینه می‌توان گره‌گشای تنگناهای سخت و دشوار باشد می‌تواند شاه‌کلید رفع مشکلات به شمار آید.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مجلس آماده همکاری در این زمینه است، گفت: مجلس آمادگی دارد تا در این زمینه از همه ظرفیت خود بهره بگیرد و موانع قانونی را در صورت وجود بررسی و رفع کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: الگو گیری در بخش گردشگری می‌تواند تاحد زیادی مشکلات را برطرف کند و باید الگوها مبتنی بر داشته‌های فرهنگی و هویت ایرانی و اسلامی باشد.

انتهای پیام/72006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول