اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان:

اعضای شوراها مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند

معاون فرماندار ریگان گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با جدیت مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

اعضای شوراها مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، منصور حسین‌پور پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی توجیهی شوراهای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره شوراها اظهار داشت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی ادامه داد: وظایفی که برای شوراها در قانون ذکر شده همان وظایفی است که اگر شوراهای ما ان‌شاء‌الله بتوانند این وظایف را به طور کامل به انجام برسانند، بسیاری از مشکلات جاری مردم برطرف می‌شود و این موارد را قانون‌گذاران با دقت در قانون اساسی و در قانون عرفی معین کرده‌اند.

معاون فرماندار ریگان تصریح کرد: در حال حاضر حضور رشددهنده و حرکت‌آفرین شوراها در سطح شهر و روستا محملی برای تجربه جمعی و همدلی و تفاهم پدید آورد که نمونه و نشانه آن در هیچ برهه‌ای از دوران جدید کشورمان تجربه نشده است.

حسین‌پور بیان داشت: ریشه‌دار شدن نظام شورایی بستگی به توجه جدی به این نهاد نوپا دارد که برآمده از جامعه مدنی است.

وی از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست که با جدیت مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند و توجه جدی به قشر جوان داشته باشند.

به گزارش فارس، همایش آموزشی توجیهی شوراهای اسلامی با حضور کارشناسان دفتر روستایی استانداری کرمان در ریگان برگزار شد و بیش از 346 نفر از شوراهای اسلامی شهرستان ریگان در سالن اجتماعات میلاد نور ریگان آموزش‌های لازم را در زمینه شورای اسلامی توسط کارشناسان دفتر روستایی استانداری فرا گرفتند.

انتهای پیام/80014/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول