اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شهرستان جم:

شوراهای پرتلاش و پیگیر زمینه پیشرفت روستاها را فراهم می‌کنند

بخشدار مرکزی شهرستان جم گفت: شوراهای پرتلاش و پیگیر زمینه پیشرفت روستاها را فراهم می‌کنند.

شوراهای پرتلاش و پیگیر زمینه پیشرفت روستاها را فراهم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع  نمایندگان 35 روستای بخش مرکزی جم اظهار داشت: مردم این منطقه همواره در راستای دفاع از نظام اسلامی پیشتاز بوده‌اند و باید بهترین خدمات را ارائه کنند.

وی با اشاره به موفقیت‌های نظام در چند ماهه اخیر، حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را به اعضای جدید شوراهای اسلامی روستا، تبریک گفت.

بخشدار مرکزی شهرستان جم شوراها را نماد بارز مردم‌سالاری دینی در جامعه خواند و اهمیت آن را در توسعه روز افزون جوامع، غیر قابل تردید دانست.

سلیمانی تصریح کرد: شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جم، بسیار پویا و فعال هستند که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی تصریح کرد: تلاش و پیگیری مستمر شوراها برای حل مشکلات حوزه انتخابیه و تعامل با نهادهای مرتبط، می‌تواند به شکوفایی هر چه بیشتر روستاها در بخش مرکزی کمک کند.

بخشدار مرکزی جم با بیان اینکه نگاهم به تمام روستاها در بخش مرکزی، یکسان است خاطر نشان ساخت: هر روستایی که در دوره‌های قبل، از شورایی پر تلاش، همدل و پیگیر برخوردار بوده توانسته روند توسعه را با شتاب بیشتری پیگیری کند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه خود را ملزم به همکاری با شوراها و پیگیری مسائل و مشکلات می‌دانم اضافه کرد: در تامین نیازها و خواست‌های به حق و قانونی شوراها، همواره در کنار آنان بوده‌ام و حضور در کنار روستاها را برای حل مشکلات، برای خود افتخاری بزرگ می‌دانم.

این مسئول با اشاره به انتخابات شورای اسلامی بخش مرکزی گفت: شورای بخش مرکزی چکیده و عصاره نخبگان شوراهای روستاست که باید منتخبین آن، تلاش حداکثری خود را برای همکاری بیشتر و توسعه متوازن روستاها به کار برند.

وی از زحمات اعضای سابق شورای روستا و بخش مرکزی جم تقدیر کرد.

انتهای پیام/2451/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول