اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

رأی قاطع شورا پاسخ به مطالبه مردم بود

شهردار اردبیل گفت: رأی قاطع شورای اسلامی شهر اردبیل به اینجانب، پاسخی به قضاوت و خواست مردم اردبیل بوده است.

رأی قاطع شورا پاسخ به مطالبه مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در نشست مدیران و معاونان شهرداری اظهار داشت: مردم نجیب و فهیم شهر مقدس اردبیل مردم آگاهی هستند و کار مسئولان و خدمتگزاران دلسوز خود را ارزیابی کرده و در مواقع مورد نیاز با اقدامات خود پاسخ مناسبی می‌دهند.

وی با اشاره به ترکیب اعضای جدید دوره چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر نمایندگان مردم در پارلمان محلی برای اداره و مدیریت شهر هستند و این اتفاق پیام‌ رسای هماهنگی و همکاری مردم با منتخبان را در عالی‌ترین سطح می‌رساند.

بدری خاطرنشان کرد: از این به بعد بایستی با همدلی و همسویی هر چه تمام‌تر تلاش‌ها را برای عمران و آبادانی شهر دارالارشاد اردبیل مضاعف کنیم.

این مسئول اضافه کرد: از طرفی با عمل و کار صحیح خودمان و با دلسوزی‌هایمان شهری زیبا و آباد برای همشهریان بسازیم.

وی با ابراز قدردانی از هم فکری و اعتماد کلیه اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل، برخورد همیشگی توأم با تدبیر و منطق اعضای شورا با موضوعات شهری را خاطر نشان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل بیان کرد: امیدواریم در این دوره با هماهنگی تنگاتنگ و با ارتباط بسیار مناسبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد برای عمران و آبادانی اردبیل کهن تلاش می‌کنیم.

بدری یادآور شد:‌ این اعتماد شورا وظیفه ما را خطیرتر و سنگین‌تر کرده و امیدواریم بیش از هر زمان دیگر بتوانیم با رویکردی مدبرانه در پیشبرد امور اهداف عالی را محقق کنیم.

وی در پایان متذکر شد: در عرصه خدمتگزاری شعار و حرکت جدی ما بر مبنای برنامه‌ریزی صحیح و راهبردی است که در شورای شهر مصوب شده است.

انتهای پیام/62004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول