اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

تغییر نرخ کرایه‎ها از اختیارات شورای شهر است

فرماندار گرگان گفت: افزایش نرخ کرایه‎ها و تصویب مصوبه در این راستا از اختیارات شوراست اما اعمال آن باید با تائید فرمانداری صورت گیرد.

تغییر نرخ کرایه‎ها از اختیارات شورای شهر است

حیدرعلی احمدی صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در روزهای گذشته مطلبی در یکی از سایت‎های محلی درج شد مبنی بر اینکه فرماندار گرگان اعلام کرده که افزایش کرایه‌ها از اختیارات شورای شهر گرگان می‌باشد که من این مطلب را تکذیب می‎کنم.

وی در ادامه گفت: من به هیچ عنوان با خبرنگاری از این سایت مصاحبه و یا گفت‎و‎گویی نداشتم ولی افزایش نرخ کرایه‎ها از اختیارات شورای شهر است.

احمدی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که آیا افزایش نرخ کرایه‎های شهر گرگان در شورای انطباق مورد تائید و تصویب قرار گرفته یا خیر بیان کرد: این موضوع در حال بررسی است.

وی افزود: با توجه به تغییر دولت و احتمال تغییر برخی سیاست‎ها در خصوص افزایش و یا عدم افزایش کرایه‎ها درباره این مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان با تهران مکاتبه‎هایی را انجام داده‎ایم و در حال بررسی این موضوع هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موضوع افزایش نرخ کرایه‎ آژانس‎ها و تاکسی‎های درون شهری در هفته‎های گذشته و آخرین جلسات رسمی و علنی شورای شهر دوره سوم به تصویب رسید و برای تائید به فرمانداری گرگان ارسال شد.

فرمانداری از تاکسیرانی توضیح خواسته است

رئیس سازمان تاکسیرانی گرگان هفته گذشته در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی‎های درون شهری و آژانس در هفته‎های گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان به تصویب رسیده است.

سیدرضا حسینی افزود: این مصوبه برای بررسی در کمیته انطباق فرمانداری گرگان به فرمانداری ارسال شده است.

وی ادامه داد: این جلسه قرار بود شنبه برگزار شود اما متاسفانه به تعویق افتاد و به فردا موکول شد.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که آیا امکان دارد مصوبه مورد اعتراض فرمانداری قرار گیرد یا خیر گفت: این جلسه برای همین است و در حال حاضر فرمانداری از ما خواسته تا توضیحاتی را در خصوص این نرخ‎ها ارائه دهیم.

وی در پایان ابراز داشت: در تلاش هستیم به سرعت این موضوع مشخص شود و بلافاصله پس از تصویب از طریق رسانه‎ها و اطلاعیه‎ها موضوع اطلاع‎رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/83004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول