اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مرودشت:

شورای شهر شهردار بومی انتخاب کند

امام جمعه موقت مرودشت با بیان اینکه قحط‌الرجال در این شهر نیامده است، گفت: شورای شهر شهردار بومی انتخاب کند.

شورای شهر شهردار بومی انتخاب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام محمود توسلی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به دهه کرامت، برگزاری آیین جشن‌های باشکوه به این مناسبت را فرصتی برای بزرگداشت این امامان همام خواند و اظهار داشت: مهم‌تر از برگزاری این جشن‌ها در این ایام، شناخت عمیق الگوهای رفتاری این بزرگواران است که باید در رفتار ما نمود عملی داشته باشد.

خطیب جمعه موقت مرودشت در ادامه با اشاره به نزدیک شدن میلاد پربرکت امام رضا (ع) و پرداختن به گوشه‌ای از شخصیت والای آن حضرت، مطالعه زیارت این امام بزرگوار را مهم توصیف کرد و افزود: فهم و درک  زیارت‌نامه‌ها ما را به پیام اصلی آن، که همان حافظ دین بودن است، می‌رساند.

توسلی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت شوراها این مسئولیت را امانت بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: اعضای این شوراها وظایف خود را به درستی انجام دهند چراکه فردای قیامت باید پاسخگوی تک تک رای‌های مردم باشند.

وی با توصیه به شورای اسلامی این شهر مبنی بر عمل به خواسته‌های مردم تصریح کرد: معیارهایی که در دین قرار داده شده و از جمله در روایتی از امام رضا (ع) آمده است، باید شهرداری را انتخاب کنید که راستگو، امانت‌دار، امین و متخصص باشد.

خطیب موقت جمعه مرودشت با گلایه از برخی رایزنی‌ها برای انتخاب شهردار غیربومی در این شهر اضافه کرد: شورای شهر مرودشت به دنبال شهردار بومی باشد چراکه قحط‌الرجال در این شهر نیامده است.

توسلی با اشاره به اینکه شوراها قبل از رأی‌گیری در مساجد برای کسب اعتماد مردم حضور فعال داشتند به آنان پیشنهاد کرد تا با تقسیم شهر به 11 بخش با حضور در مساجد و محلات مشکلات شهروندان را بررسی و با اولویت‌بندی حل کنند.

امام جمعه موقت مرودشت از شورای شهر و شهرداری خواست تا مشکل آسفالت شهر را نیز رفع کنند.

انتهای پیام/2448/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول