اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه استهبان پیشنهاد داد

نامگذاری استهبان به شهرستان قرآنی در شورای فرهنگ عمومی کشور

امام جمعه استهبان گفت: در مصوبه هیئت دولت این شهرستان به‌نام شهرستان قرآنی مصوب شده و امروز نیاز به تقویت ساختارها برای تصویب آن در شورای فرهنگ عمومی فارس و کشور هستیم.

نامگذاری استهبان به شهرستان قرآنی در شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، حجت‌الاسلام مصطفی خاوری صبح امروز در جشنواره بزرگ قرآنی کشور که توسط موسسه قرآنی و فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) این شهرستان با حضور 7 هزار علاقمند به قرآن برگزار شد، اظهار داشت: استهبان می‌تواند برای سایر شهرستان‌های فارس الگو شود و باید به سمت تعالی و رشد استان فارس به عنوان قطب قرآنی کشور حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جشنواره بزرگ قرآنی استهبان اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین اجلاسیه‌ای در این حجم و کیفیت در کشور بی‌نظیر است و باید متولیان فرهنگی و قرآنی در کشور قدردان وجود چنین موسسه‌هایی باشند و از آنها حمایت کنند.

خاوری ادامه داد: 150 نفر از شهرها و استان‌های کشور در طول یک‌سال گذشته در موسسه قرآنی بیت‌الاحزان موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، که در کشور بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ 2448/ل10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول