اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رأی‏‌گیری

اعضای دوره چهارم شورای اسلامی بخش مرکزی سمنان مشخص شدند

اعضای دوره چهارم شورای اسلامی بخش مرکزی سمنان پس از رأی‏‌گیری مشخص شدند.

اعضای دوره چهارم شورای اسلامی بخش مرکزی سمنان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در اجرای ماده 83 آیین‏‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش طی مراسمی، جلسه تعیین اعضای شورای اسلامی دوره چهارم بخش مرکزی سمنان با حضور بخشدار مرکزی، اعضای هیئت اجرایی و نظارت، در سالن شهدای فرمانداری سمنان برگزار شد.

برای انتخاب پنج نفر از بین 9 نفر داوطلب عضویت در شورای بخش به ترتیب اسماعیل دامغانیان به عنوان رئیس، اسفندیار زمان نایب‏‌رئیس، ایرج دیانی‏ منشی و بهرام اکبری‏‌جامی و امیر اصغری‏‌علایی نیز به عنوان عضو دارای حائز اکثریت آرا شدند.

در ابتدای جلسه، رمضان‌علی نوچه‏ناسار بخشدار مرکزی سمنان حفظ وحدت و همدلی در بین اعضای شورا را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد.

وی با تأکید بر اهمیت تصمیمات شورای بخش در عمران و آبادانی روستاها، خواستار نامزدی افرادی برای عضویت در شورای بخش شد که ضمن توان‏مندی و آمادگی لازم، فرصت و زمان کافی برای پیشبرد امورات حوزه بخش را دارا باشند.

در پایان مراسم، رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش مرکزی سمنان با اهدای هدایاو لوح تقدیرهایی از اعضای دوره سوم شورای اسلامی بخش و همچنین اعضای هیئت اجرایی انتخابات تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول