اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی جم خبر داد

حمایت شورای شهر جم از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی

رئیس شورای اسلامی جم از حمایت شورای شهر جم از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خبر داد.

حمایت شورای شهر جم از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، افشین پریشان صبح امروز در جمع مسئولان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و باید با تلاش دسته جمعی برای پیشرفت این منطقه همت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به مقوله ورزش خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده، از تیم فوتسال شهرداری همچنان حمایت خواهد شد و در رشته‌های دیگر ورزشی نیز شورای شهر و شهرداری جم از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی جم به برخی از افتخارات تیم کشتی شهرستان جم اشاره کرد و با انتقاد از کم‌توجهی به این تیم گفت: امیدواریم حمایت از ورزشکاران این رشته پر افتخار موجب کسب مقامات و افتخارات جدید شود و در فوتبال نیز تیم‌های باسابقه‌ای مانند پیام و شهید رهبر نیاز به کمک و توجه جدی مسئولین دارند تا دوباره احیاء و تقویت شوند.

پریشان با اشاره به فعالیت مدیرعامل جدید باشگاه گاز فجر جم ابراز داشت: پولادیان فردی ورزشی است و در صحبتی که با ایشان داشتیم بر اهمیت توجه به ورزشکاران بومی و ورزش پایه‌ای تاکید کردند و ما نیز در این راستا کمال همکاری را خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه گزارش‌دهی به مردم به صورت مستمر و مداوم در دستور کار خواهد بود تصریح کرد: نباید اینگونه باشد که تنها در زمان انتخابات و برای جلب رای مردم به آنان رجوع شود بلکه در طول زمان فعالیت شورای شهر نیز باید علاوه بر استفاده از رسانه‌ها در محلات مختلف حضور پیدا کرده و با گزارش فعالیت‌ها، خواسته‌ها، انتقادات و پیشنهادات مردم را نیز دریافت کنیم.

پریشان، نیروهای توانمند بومی و سرمایه‌های انسانی را ظرفیت‌های مغفول شهرستان خواند و افزود: نگاه ما این است که در سطوح مدیریتی و اجرایی مختلف باید از نیروهای بومی استفاده شود.

وی با بیان اینکه منظور از نیروی بومی، نیروهای توانمند و مدبر است تاکید کرد: هر نیروی بومی را برای کار مدیریتی مناسب نمی‌دانیم و راه بر نیروهای توانمند غیر بومی بسته نیست.

انتهای پیام/2451/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول