اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

رژیم غاصب اسرائیل موجب قتل عام هزاران انسان بی‌گناه شده است

امام جمعه زنجان گفت: در اثر جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در طول 65 سال گذشته هزاران انسان بی‌گناه در این سرزمین قتل عام شده‌اند.

رژیم غاصب اسرائیل موجب قتل عام هزاران انسان بی‌گناه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به 22 شهریور سالروز قرار داد نگین بین رژیم جعلی اسرائیل و سران فلسطین اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل توطئه‌های مختلفی را علیه مردم مسلمان فلسطین به کار گرفته و همراهی برخی از سران عربی و سران فلسطینی به ضرر فلسطینیان به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در اثر جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در طول 65 سال گذشته هزاران انسان بی‌گناه در این سرزمین قتل عام شده‌اند، افزود: نیمی از جمعیت فلسطین 65 سال است در آوارگی به سر می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه هر گاه فلسطین در مذاکرات یک گام به عقب برداشته موجب شده تا رژیم جعلی اسرائیل دو گام جلوتر بر دارد، افزود: فلسطین نباید در مذاکرات عقب‌نشینی کند.

وی با بیان اینکه 25 شهریور سالروز تخسیر بیروت توسط رژیم جعلی اسرائیل است، افزود: کشتار فلسطینیان در اردن توسط شاه اردن از دیگر جنایت‌های اسرائیلی محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه حقوق ملت فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل غصب شده است، افزود: 66 سال است رژیم جعلی اسرائیل با دروغ، فریب و تجاوز به انسان‌های بیگانه به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش ائمه جمعه با حضور مقام معظم رهبری افزود: در حال حاضر در 850 شهر کشور نماز جمعه اقامه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نماز جمعه نماز وحدت است، افزود: نماز جمعه موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نشان دهنده پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: نماز جمعه دعوت به اتحاد، همدلی بوده و موجب بصیرت‌افزایی است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند در نماز جمعه شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ حضور در نماز جمعه عزت انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به 26 شهریور سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) با تبریک این روز به خدام رضوی حاضر در استان زنجان خوشامد گفت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به هفته حج گفت: 800 نفر از استان زنجان به حج مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه جلسات آموزشی حج در حال حاضر در حال برگزاری است، افزود: باید از فرصت حج به نحو مطلوبی استفاده شود.

انتهای پیام/73003/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول