اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

آمریکا و اسرائیل جرأت حمله به ایران را ندارند

امام جمعه تویسرکان گفت: آمریکا و اسرائیل جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند.

آمریکا و اسرائیل جرأت حمله به ایران را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه بسیجیان از هیچ قدرتی ترس و واهمه ندارند، اظهار کرد: سرداران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود تابع ولایت بودند و از کیان ایران اسلامی دفاع کردند که ما نیز باید از آنان درس بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه جنگ استکبار با ایران تمام نشده است، ابراز کرد: امروز دشمنان در قالب جنگ نرم به مقابله با ایران اسلامی برخاسته‌اند.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: همه باید با به‌کارگیری راهکارهای اصولی و بسیج همگانی همانند هشت سال دفاع مقدس، در مقابل دشمن ایستاده و آن را در رسیدن به اهدافش ناکام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز استکبار نه تنها در مقابل ایران اسلامی که در مقابل حزب‌الله که شاگرد دست‌پرورده ایران بوده نیز زمین‌گیر شده است.

موحدی تأکید کرد: جنگ آمریکا و اسرائیل با حزب‌الله مقدمه جنگ با ایران اسلامی بود اما با پیروزی لبنان آمریکا دیگر جرأت حمله به ایران را ندارد.

فرماندار تویسرکان نیز با اشاره اینکه سیج در تمام عرصه‌ها موفق بوده است، اظهار کرد: امروز سپاه و بسیج با ورود در همه عرصه‌ها رشد و توسعه را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

حسین‌علی شرکائی با بیان اینکه فرمانده سپاه سابق تویسرکان در عرصه‌های اردوهای جهادی و طرح هجرت اقدامات خوبی را انجام داده، ابراز داشت: برگزاری 25 یادواره شهید، اجرای 100 نشست بصیرتی و روشنگری، تشکیل حلقه‌های صالحین، تشکیل 9 گردان عاشورا و گردان بیت‌المقدس و آموزش امر به معروف و نهی از منکر بخشی از خدمات ارزنده فرمانده سابق سپاه است.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول