اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه ساری:

اسرائیل ناموس سیاسی استکبار است

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه اسرائیل، ناموس سیاسی استکبار است، تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و اروپا از این ولیده نامنحوس خود، دفاع می‌کنند.

اسرائیل ناموس سیاسی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: در داخل و خارج کشور، مشکلات فراوانی داریم و باید با درایت دولت تدبیر و امید، مشکلات رفع شود.

وی با بیان اینکه ما نمی‌گوییم روحانی می‌تواند معجزه کند، ادامه داد:  اما آن مقداری که می‌تواند همان مقدار، گرفتاری‌های داخلی از قبیل تورم، اشتغال، بی‌کاری، مسائل اقتصادی، فقر و بی‌حرمتی‌ها جبران شود.

طبرسی یادآور شد: صاحبان تریبون باید از  اعمالی که باعث ناامیدی و دلتنگی می‌شود، جلوگیری کنند.

وی با اشاره به دیدار رهبری و هیئت وزیران و تاکید ایشان بر مبارزه با فساد، تصریح کرد: رهبری به ظرفیت درون‌زای کشور، تاکید کردند.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه خدمت به مردم را باید در متن کار قرار دهیم، گفت: سیاست‌ها و اختلاف نظرها باید در حاشیه باشد، متن، خدمت است.

طبرسی خاطرنشان کرد: مفاسد اقتصادی باید ریشه‌کن شود.

وی با اشاره به مسائل سوریه، گفت: استکبار غده چرکینی به نام صهیونیسم را از همه جای دنیا جمع کرده و رژیم اسرائیل را در قلب خاورمیانه کاشتند.

طبرسی با بیان اینکه اسرائیل، ناموس سیاسی استکبار است، تصریح کرد: آمریکا،  انگلیس و اروپا از این ولیده نامنحوس خود، دفاع می‌کنند.

وی گفت: با نابودی اسرائیل، اینها مفتضح می‌شوند و به همین دلیل دست به هر جنایتی می‌زنند.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به بمب‌گذاری جنایت‌کاران تکفیری، اظهار داشت:‌ می‌خواهند اسرائیل را نجات دهند.

وی با بیان اینکه در مصر دولت قانونی از صندوق درآمده را خراب کردند تا اسرائیل سرپا بماند، ادامه داد: همان دولتی که از زمان مبارک در مصر حاکم بود، اکنون هم در مصر حاکم شده است.

طبرسی با اشاره به اینکه چون اخوان‌المسلمین رهبر، ولی فقیه و وحدت نداشتند که دولت آنها یک سال طول کشید و دوام نیافت، خاطرنشان کرد: این رهبر معظم انقلاب است که نقشه آنها را می‌داند و به مردم اعلام می‌کند و مردم ما هم فهیم هستند.

  انتهای پیام/86007/ق30ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول