اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان:

مقاومت سوری‏ها مقابل اسرائیل سبب ماجراجویی غرب شده است

جانشین سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان گفت: مقاومت سوری‏ها مقابل اسرائیل سبب ماجراجویی غرب شده است؛ اما سوریه امروز در خط مقدم جبهه اسلام قرار گرفته و پا پس نمی‌کشد.

مقاومت سوری‏ها مقابل اسرائیل سبب ماجراجویی غرب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، اسحاق هراسانیان بیان کرد: امروز می‌بینید که حزب‌الله لبنان مقابل آن ارتش اسراییل که تا بن دندان مسلح است، به تنهایی می‌ایستد و شهیدانی چون شهید شاطری‌ها داریم که از سمنان حرکت کرده و به لبنان رفته و در عرض سه ماه مدارس آنجا را بازسازی می‌کنند.

جانشین سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان گفت: اقتداری که امروز ملت ایران دارد، به برکت وجود رهبری و فرهنگ ناب شیعی است و امروز می‌بینید که دسته دسته و گروه گروه از آمریکایی‌ها مسلمان می‌شوند و طبق آماری که گرفته‌اند میزان استقبال مردم انگلیس از اسلام بی‌نظیر است.

وی با بیان اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: براندازی حکومت پهلوی، ایجاد جمهوری اسلامی، حاکم کردن ارزش‌ها و مقررات دین مبین اسلام، برچیدن مفاسد و تباهی در این کشور و ... از اهداف انقلاب اسلامی است.

هراسانیان افزود: دشمن می‏‌خواهد دین را از ما بگیرد و می‏‌کوشد تا ما دست از دینمان برداریم و تا این‏چنین نشود، آنها دست بردار نیستند.

جانشین سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: باید بررسی کرد که سوریه چرا امروز این همه مغضوب استکبار شده و پاسخ این است که دلیل این همه دشمنی، مقاومت سوری‏ها مقابل اسرائیل است و سوریه امروز در خط مقدم جبهه اسلام قرار گرفته و پا پس نمی‌کشد.

وی ادامه داد: همه سلفی‌ها و دنیا در رأس این خباثت قرار گرفته‏‌اند و با کمک دلارهای نفتی عربستان است که مسلمانان در سایر نقاط در حال از بین رفتن هستند.

هراسانیان تأکید کرد: این پیچ تاریخی که حضرت آقا از آن به خوبی نام برده‌اند، همین است که تمدن بزرگ اسلامی، تمدن غرب را سرنگون کرده است.

وی افزود: امروز ارتش ایران مکتبی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر بوده و به برکت وجود بسیجیان، امروز با قدرت به کار خود ادامه می‏‌دهد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول