اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب:

سوریه انبار باروتی است که انفجار آن دامن آمریکا و اسرائیل را می‌گیرد

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به تهدیدهای نظامی علیه کشور سوریه، این کشور را مانند انباری از باروت توصیف کرد که کوچکترین اشتباه استکبار را با شدیدترین جواب‌ها پاسخ می‌دهد.

سوریه انبار باروتی است که انفجار آن دامن آمریکا و اسرائیل را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام مهدی طائب ظهر امروز در دومین یادواره 450 شهید والا مقام شهرستان بیجار که با حضور خانواده شاهد و مسئولان لشکری و کگشوری در حسینه شهر بیجار برگزار شد،  با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان، اظهار کرد: مردم این شهرستان مردمی ولایت‌مدار انقلابی و همیشه در صحنه هستند که همواره از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به ویژه جنگ تحمیلی و انتخابات‌های کشوری حضوری مردانه و شرافتمندانه داشته‌اند.

وی ادامه داد: تقدیم 450 شهید که تمامی آنان در جبهه و خط مقدم به شهادت رسیدند بیانگر این مهم است  که مردم شریف شهرستان بیجار ولایت‌مدار بوده و وفادار به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه با اشاره به جنگ 8 ساله عراق علیه ایران و مقاومت جانانه ملت ایران در مقابل دیکتاتور عراق و کشورهای هم پیمان صدام اشاره کرد و گفت: بدون شک تمامی ملت‌های آزادی‌خواه به این نتیجه رسیده‌اند که مقاومت تنها راه پیروزی است.

وی افزود: چنانچه که رزمندگان ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با پای مردی منحصر به فرد خود موجب عقب‌نشیی زورگویان از منافع خود شدند.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه با تسلیت سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) گفت: برخورد امام صادق(ع) با تفکرهای مختلف و تشریح خصوصیات دین مبین اسلام براساس واقعیات و مستندات موجب شد شاگردان بی‌شماری در مکتب ایشان تلمذ کنند.

وی بیان کرد: امام صادق(ع) در طول عمر گرانبهای خویش علاوه بر تربیت شاگردان صالح، خدمات ارزنده‌ای را به جامعه اسلام ارائه داد.

وی الگوبرداری از راه و روش آن امام همام و شناخت زندگی ایشان را موجب سعادتمندی در تمامی دوران زندگی دنیوی و اخروی عنوان کرد.

حمله به سوریه نفرت بشریت را به دنبال خواهد داشت

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه و تلاش آمریکا برای به دست آوردن اجماع جهانی در راستای حمله به سوریه اظهار کرد: برای اولین بار در اقدامی بی‌سابقه در بسیاری از کشورهای اروپایی موضع‌گیری‌های ضداسرائیلی و ضدآمریکایی صورت گرفت و همپیمانان استکبار از همراهی با آن برای جنگ علیه سوریه خوداری می‌کنند.

وی این عدم همراهی کشورهای اروپایی با سردمداران استکبار را بیانگر منزوی شدن اسرائیل در عرصه بین‌المللی و قدرت گرفتن تفکر اسلامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام طائب افزود: این اشتباه آمریکا، نفرت عمومی جهان اسلام و جهان بشریت را به همراه خواهد داشت.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: آمریکا با لشکرکشی به افغانستان و عراق خود را در باتلاقی گرفتار کرده که هنوز نتوانسته است از آن بیرون بیاید و امروز به اندازه‌ای ذلیل شده است که می‌خواهد با ریسمان پوسیده رژیم صهیونیستی خود را در باتلاقی دیگر گرفتار کند.

وی در پایان سخنان خود افزود: آمریکا و صهیونیسم باید بدانند که حمله به سوریه همانند انباری از باروت در منطقه فاجعه‌ای همه‌گیر را ایجاد کرده و دود آن نیز به چشم تمامی دشمنان اسلام خواهد رفت.

انتهای پیام/79015/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول