اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی:

خوش‌رقصی برای عربستان و نامه فدایت شوم به اسرائیل بلای جان مرسی شد

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: مرسی تاوان نامه فدایت شوم برای اسرائیل و خوش‌رقصی برای عربستان را پس می‌دهد.

خوش‌رقصی برای عربستان و نامه فدایت شوم به اسرائیل بلای جان مرسی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه ظهر امروز در اردوی دانش‌آموزی طرح ولایت که در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و به همت بسیج دانش‌آموزی برگزار شد در تبیین بیداری اسلامی اظهار کرد: بیداری اسلامی نوعی بیداری از خواب در نزد ممالک اسلامی در برابر سلطه استکبار جهانی بود که تعبیر دیگری به غیر از بیداری اسلامی نمی‌توان برای آن عنوان کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد فعلی دانشگاه ابراز کرد: برخی در راستای انحراف از اصل موضوع، نام‌های دیگری بر بیداری اسلامی می‌گذارند.

توجه به نعمت‌های الهی از دلایل رفتن به سوی بیداری اسلامی است که هدایتخواه به آن اشاره کرد و افزود: وقتی موسی‌های درون فعال شوند و فرعون‌ها را کنار بگذارند بیداری اسلامی به نتیجه خواهد رسید.

فعال سیاسی و فرهنگی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: پایگاه اصلی که بیداری اسلامی از آن آغاز شد مساجد بود و امروز هم اگر می‌خواهند این بیداری تداوم داشته باشد راهی جز این نیست که ارکانی همچون مسجد و حجاب را در اولویت برنامه‌ها برای موفقیت قرار دهند.

وی از اذعان رسانه‌های جهانی نسبت به تفکر مردم مصر که خواهان قانون مبتنی بر شریعت اسلامی هستند سخن به میان آورد و گفت: ولی با ابراز تأسف باید گفت که منتخب مردم از مسیر اصلی عدول کرد و سرنوشت انقلاب مصر را که برگرفته از بیداری اسلامی بود، تغییر داد.

هدایتخواه به اشتباهات محرز مرسی اشاره کرد و ارتباط با رژیم صهیونیستی و پشت پا زدن به خواسته مردم را از اصلی‌ترین دلایل ناکامی انقلاب مصر معرفی کرد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی مرسی از جمهوری اسلامی رویگردان می‌شود و دل به اسرائیل و عربستان می‌بندد باید هم چنین وضعیتی بر مصر و انقلاب آن حاکم شود.

هدایتخواه ادامه داد: وقتی در نخستین سفر خارجی جناب مرسی به عربستان می‌رود ناشی از تفکر و بینش اشتباه سیاسی منتخب مردمی است که به دنبال چیز دیگری بودند.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از آن دیدیم که نخستین کشوری که از حکومت نظامی در مصر استقبال کرد همین عربستان سعودی بود که مرسی به آن دل بسته بود.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول