اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مطالعه محور اصلی آگاهی و دانایی است

استاندار زنجان گفت: مطالعه محور اصلی آگاهی و دانایی است.

مطالعه محور اصلی آگاهی و دانایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نخستین جشنواره کشوری خیران کتابخانه‌ساز استان زنجان اظهار کرد: به پاس برکت، همت و تلاش انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان زنجان در این امر مهم نمونه است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان مهد علم، عالم‌پروری و قطب علمی کشورمان است، گفت: همه مردم به جایگاه کتاب، کتابخوانی و تاثیر علم و دانایی در جامعه آگاهند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه همه امورات جامعه در گرو آگاهی و دانایی انسان‌ها و تک تک افراد جامعه محقق می‌شود، تصریح کرد: امنیت همه انسان‌ها در گرو آگاهی آنها از زندگی است.

وی با اشاره به اینکه هر اتفاقی در گوشه‌ای از دنیا عکس‌العمل مردم را در پی دارد، افزود: اگر آگاهی، دانایی و بصیرت مردم جهان نبود قطعاً جنگ و حمله آمریکا به سوریه محقق می‌شد.

استاندار زنجان ادامه داد: اقداماتی که برخلاف منافع بشریت باشد عکس‌العمل جهانیان را برمی‌انگیزد.

وی با اشاره به اینکه در 200 سال گذشته بیش از 25 جنگ اتفاق افتاده است، اظهار کرد: ده‌ها میلیون نفر در این جنگ‌ها کشته شده‌اند.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه کنجکاوی‌ها، شکوفایی فکر و خلاقیت و نگاه‌های تیز در پیرامون کتاب و کتابخوانی محقق می‌شود، افزود: فکر خلاق و پویا برای ورود افراد به عرصه مطالعه و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها کمک می‌کند.

وی، محور اصلی آگاهی و دانایی را مطالعه دانست و گفت: استان زنجان در همه زمینه‌ها به خیرین نیاز دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همیشه خیرین در بخش‌های مختلف در کنار دولت هستند، گفت: آنها در حوزه‌های مختلف مسجدسازی، مدرسه‌سازی، مصلی‌سازی و... فعالیت‌های خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه خیرین مدرسه‌ساز، کتابخانه‌ساز و سلامت در کشورمان نمونه است، افزود: خیرین در حوزه‌های مختلف در راستای رفع نیازهای مردم گام‌های محکمی برمی‌دارند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی استان زنجان کلنگ‌زنی شده است، گفت: این کتابخانه تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اتمام این کتابخانه استان زنجان پس از تهران بزرگترین کتابخانه مرکزی در کشور را دارد.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول