اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان:

تخریب کتابخانه شهدا بندرعباس منتفی شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته با جمعی از اعضای شورای شهر موضوع تخریب کتابخانه شهدا منتفی شده و ساختمان کتابخانه شهدا حفظ خواهد شد.

تخریب کتابخانه شهدا بندرعباس منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن زینلی بعد از ظهر امروز طی نشستی با مسئولان مربوطه با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده پس از ابلاغ رای کمسیون ماده 100 شهرداری در خصوص تخریب کتابخانه شهدا بندرعباس اظهار داشت: با توجه به مطالبه مردم و فرهنگ‌دوستان استان در خصوص حفظ کتابخانه شهدا به عنوان قدیمی‌ترین کتابخانه و نماد فرهنگی شهر و جلوگیری از تخریب آن مذاکراتی با شهردار و اعضای جدید شورای شهر بندرعباس صورت گرفته است.

وی افزود: نظر اکثریت اعضای دوره چهارم شورای شهر نیز بر عدم تخریب کتابخانه است و با توجه به نگاه ویژه شورای شهر به کتابخانه شهدا امیدواریم موضوع احیا کتابخانه شهدا در دستور کار جلسات ابتدایی این شورا قرار بگیرد.

زینلی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی در خصوص تغییر کاربری این کتابخانه به مرکز فرهنگی وجود دارد که این طرح‌ها باید به طور کامل مورد کارشناسی قرار گیرد و در صورت همخوانی با فرهنگ منطقه پس از تایید شورای شهر و هیئت امنا نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در پایان اضافه کرد: هم‌اکنون که موضوع تخریب کتابخانه شهدا منتفی شده است امیدواریم با همت و همفکری مسئولین و فرهنگ‌دوستان استان تصمیمی اتخاذ شود که این کتابخانه از وضعیت کنونی درآمده و به مکانی برای توسعه امور فرهنگی استان تبدیل شود.

انتهای پیام/88001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول