اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

تکمیل کتابخانه‌های مدارس به ترویج فرهنگ مطالعه کمک می‌کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان در سایه تکمیل کتابخانه‌های مدارس یکی از رویکردهای اساسی و واقعی به شمار می‌رود.

تکمیل کتابخانه‌های مدارس به ترویج فرهنگ مطالعه کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناهید الله‌وردی‌زاده ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: این تفاهمنامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ مطالعه بین دانش‌آموزان و کمک به توسعه و تکمیل کتابخانه‌های مدارس انجام شده است.

وی تصریح کرد: تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به محصولات فرهنگی کانون و ایجاد شبکه توزیع کتاب جهت عرضه به دانش‌آموزان از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: واگذاری مدیریت و ساماندهی نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعم از کتاب و سرگرمی در مراکز و مدارس سراسر استان به مدیریت دانش‌آموزی از موضوعات مطرح شده در این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

این مسئول عنوان کرد: طبق این تفاهم‌نامه سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل متعهد به ایجاد زمینه لازم برای برگزاری نمایشگاه محصولات کانون در مدارس سراسر استان از نظر مکان و تجهیزات اعم از میز، قفسه و نیروی انسانی شده است.

وی عنوان کرد: همچنین ارائه گزارش به صورت کتبی توسط سازمان دانش‌آموزی به کانون از نحوه برگزاری نمایشگاه از دیگر تعهدات این سازمان به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یادآور شد: در مقابل کانون پرورش فکری متعهد به تامین کتاب و سرگرمی‌های سازنده و محصولات فرهنگی شد.

الله‌وردی‌زاده ادامه داد: علاوه بر این تهیه بسته‌های نمایشگاهی در 2 سطح ابتدایی و سطح اول متوسطه جهت ایجاد نمایندگی کانون در محل نمایشگاه دائمی کتاب مدیریت دانش‌آموزی واقع در چهارراه امام خمینی(ره) از دیگر تعهدات کانون محسوب می‌شود.

در این نشست رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل نیز با ابراز خرسندی از ایجاد این تفاهم‌نامه و تلاش برای تقویت ارتباطات با کانون گفت: کانون می‌تواند با برنامه‌های متنوع به آمادگی نوآموزان و دانش‌آموزان در ورود شایسته به مدارس کمک کند.

حمید آدم افزود: انتظار ما این است که در سایه این همکاری‌ها و همدلی‌ها بتوانیم نسل شایسته و در خور تربیت کرده و تحویل جامعه دهیم.

انتهای پیام/62003/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول