اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

15 هزار متر‌مربع زمین شهرک‌های صنعتی آزاد‌سازی شده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اکنون 15 هزار متر‌مربع از زمین‌های شهرک صنعتی استان اردبیل آزاد‌سازی شده است.

15 هزار  متر‌مربع زمین شهرک‌های صنعتی آزاد‌سازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی صبح امروز در دومین جلسه هیئت داوری که در اردبیل برگزار شد، از تعیین تکلیف 17 قرار‌داد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل خبر داد.

این مسئول تصریح کرد: دومین جلسه هیئت داوری سال جاری  با حضور نماینده حقوقی و امور قراردادهای سازمان برگزار شد و قرارداد 17 واحد صنعتی راکد که زمین دریافت کرده و هیچگونه اقدامی بر روی زمین خود انجام نداده‌اند، مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برگزاری اینگونه جلسات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این نشست‌ها سبب تعیین تکلیف اراضی می‌شود که صاحبان واحدها در شهرک‌های صنعتی درخواست کرده‌اند اما اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

ملاطفی یادآور شد: در راستای استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در صورت عدم ساخت و ساز زمین واگذاری، با طرح موضوع در هیئت‌های داوری زمین‌های مربوطه فسخ و باز پس گرفته می‌شود.

وی با اشاره به آزاد سازی 15 هزار متر مربع از زمین‌های شهرک صنعتی گفت: در این جلسه از مجموع 17 پرونده مورد بررسی بر اساس تصمیم داوری پنج قرارداد فسخ و به 12 قرارداد با یک زمان‌بندی مشخص برای اجرای مجدد فرصت داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد: ما با تشکیل جلسه‌ هیئت داوری سعی داریم تا تکلیف اراضی معطل مانده را تعیین کنیم چرا که معتقدیم وجود رونق در شهرک‌های صنعتی در سایه تعامل و همدلی صاحبان واحدها و صنعتگران و تولید‌کنندگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ملاطفی در پایان سخنان خود اذعان داشت‌: ما معتقدیم اگر از همه ظرفیت شهرک‌ها استفاده شود بهتر می‌توان در تحقق شعار سال اقدام جدی و عملی کرد.

انتهای پیام/62005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول