اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک صورت گرفت

بررسی 15 پرونده واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی قزوین

با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران 15 پرونده واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین بررسی شد.

بررسی 15 پرونده واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری پرونده‌های قراردادهای راکد و ناقض تصمیمات کمیته وصول مطالبات در سال جاری صبح امروز در شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

در راستای تعیین تکلیف قراردادهای منعقده با متقاضیان سرمایه‌گذاری که به هر نحوی اراضی واگذار شده به آنان راکد مانده و پرونده واحدهای صنعتی و تولیدی ناقض تصمیمات کمیته وصول مطالبات و همچنین در راستای پرداخت به موقع بدهی‌ها و نقض آن تعهدات تاکنون هیچ اقدامی نکرده که موجب عدم اجرای تعهدات قراردادی شدند، مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی پرونده‌های این واحدهای صنعتی در هیئت حل اختلاف و داوری با حضور مدیرعامل و نماینده حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان و نماینده سازمان متبوع در دفتر این شرکت برگزار شد.

صدور دو رأی فسخ قطعی برای قراردادهای راکد، 13 رأی خاص مالی مشتمل بر وصول مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال نقدی و مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال به صورت اقساط از واحدهای صنعتی و تولیدی که از مطالبات شرکت شهرک‌های صنعتی استان است، دریافت شد که از نتایج به دست آمده در این جلسه است.

گفتنی است؛ در نخستین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری 14 پرونده از قراردادهای راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مورد بررسی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/2667/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول