اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خبر داد

افتتاح 13 پروژه در هفته دولت در شهرک‌های صنعتی اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت 13 پروژه در شهرک‌های صنعتی افتتاح خواهد شد.

افتتاح 13 پروژه در هفته دولت در شهرک‌های صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سعادت بهرامی ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 13 پروژه در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل تاسیسات آب‌رسانی فاز سه شهرک صنعتی رنگ سازان به طول 30 کیلومتر، احداث تصفیه خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در ناحیه صنعتی سعید آباد، اجرای شبکه گاز به طول 25 کیلومتر در شهرک صنعتی نایین، اجرای شبکه توزیع آب به طول 7 کیلومتر در شهرک صنعتی امیر کبیر، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب فاز2 شرک صنعتی رنگسازان به طول 14 کیلومتر، اجرای تاسیسات آبرسانی به طول 10 کیلومتر در شهرک صنعتی بادرود، اجرای شبکه روشنایی و شبکه برق 20 کیلو ولت به طول 11.6 کیلومتر در شهرک صنعتی خمینی شهر، اجرای شبکه روشنایی به طول 27 کیلومتر در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، اجرای مخزن بتنی زمینی در شهرک صنعتی دهاقان، ساماندهی و محوطه سازی تاسیسات آبرسانی در شهرک صنعتی نجف آباد 2، احداث ساختمان آتش نشانی در شهرک صنعتی نایین، اجرای محوطه سازی و بخشی از سیستم دفع آب‌های سطحی به طول پنج کیلومتر در ناحیه صنعتی جمبزه و اجرای محوطه سازی سایت خدماتی و سایت تاسیسات آبرسانی در شهرک صنعتی تیران است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان بیان کرد: میزان سرمایه گذاری برای این طرح‌ها 117 میلیارد ریال بوده است.

* نخستین واگذاری شهرک فناوری در هفته دولت

وی تصریح کرد: نخستین واگذاری در شهرک فناوری را در هفته دولت خواهیم داشت. همچنین شهرک فناوری در شهرک شمال در دو فاز 300 هکتاری در حال آماده شدن است.

این مسئول تاکید کرد: هدف از ایجاد این شهرک ایجاد زیرساخت برای صنایع نوین و علوم روز همچون فناوری‌های نانو است که در این شهرک بستر مناسبی برای این فناوری‌ها و ایده‌های نوین تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم فناوری‌های نوین را در مقیاس صنعتی در شهرک فناوری اجرا کنیم و در همین راستا سعی داریم واحدهای پژوهشی زیادی در این شهرک راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در حال آماده کردن 300 هکتار از شهرک فناوری هستیم و در حال حاضر 60 هکتار از آن اماده واگذاری است، ساختمان‌هایی در حال تکمیل است و زیرساخت‌ها نیز آماده بوده، به طوری که اینترنت پرسرعت را در آن جا راه‌اندازی کردیم.

بهرامی اضافه کرد: با دانشگاه اصفهان صحبت‌هایی داشتیم که واحدهای تحصیلات تکمیلی در این شهرک ایجاد کند و کارهای پژوهشی در این شهرک انجام شود.

این مسئول ابراز داشت: 30 میلیارد تومان در این شهرک هزینه شده و بحث واگذاری زمین‌های آن آغاز شده است.

* شهرک طلا با کمک بنیاد مسکن ساخته می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان عنوان کرد: در نظر داریم با همکاری بنیاد مسکن در ضلع شمالی شهرک صنعتی جی شهرک طلا را احداث کنیم.

وی یادآور شد: بنیاد مسکن همکاری خوبی با شرکت شهرک‌ها داشت و قرار شد به تامین زمین برای این پروژه و ساخت این شهرک بپردازد.

بهرامی خاطرنشان کرد: با اتحادیه طلا فروشان نیز برای همکاری در این طرح دعوت به عمل آمد تا از متقاضیان برای خرید واحدهای این شهرک ثبت نام به عمل آورند.

* به طور متوسط 9 تا 10 درصد امکانات شهرک‌های صنعتی کشور مربوط به اصفهان است

این مسئول گفت: میزان آب تامین شده برای شهرک‌های صنعتی اصفهان حدود یک هزار و 107 لیتر است که 9 درصد کل کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان متذکر شد: مساحت اراضی ما 12 هزار هکتار است که حدود 10 درصد کل کشور است.

وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر 50 شهرک صنعتی دارای سند ثبتی داریم.

انتهای پیام/63015/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول