اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خواستار شد

خلع ید واحدهای غیرفعال شهرک‌های صنعتی قائمشهر

فرماندار قائمشهر گفت: واحدهای صنعتی غیرفعال در شهرک صنعتی قائمشهر خلع ید شوند.

خلع ید واحدهای غیرفعال شهرک‌های صنعتی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی رستمکلا با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات لازم به شهرک مذکور اظهار داشت: به همین دلیل روند توسعه و خرید زمین برای اجرای فازهای بعدی شهرک انجام نشد.

وی افزود: نبود زیرساخت‌های لازم، موجب شد تا سرمایه‌گذاران با وجود خرید زمین، کار را نیمه‌کاره رها کنند به طوری که در حال حاضر تنها چند شرکت صنعتی محدود در این شرکت در حال فعالیت هستند.

پیرفلک با بیان تاثیرگذاری شرایط جاری کشور در رکود این شهرک اذعان داشت: رکود صنعتی بار مشکلات زیادی را بر دوش سرمایه‌گذاران نهاده و در این بیان، همین افراد باید برای ورود سرمایه‌گذاران دیگر کمک کنند.

 فرماندار قائمشهر تاکید کرد: در صورت ادامه این روند، واحدهای صنعتی غیرفعال خلع ید می‌شوند.

وی خواستار باز پس‌گیری زمین و خلع یدکردن شرکت‌های غیرفعال توسط شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران شد.

این مسئول بیان داشت: در سال‌جاری چهار میلیارد ریال برای تکمیل زیر ساخت‌های شهرک صنعتی رستمکلا تخصیص یافت.

وی خاطرنشان کرد: مساحت این شهرک 34 هکتار و دارای 48 قرارداد برای تحویل زمین به سرمایه‌گذار است که از این تعداد، 11 بهره‌بردار شروع به کار کردند، 13 واحد نصب سوله انجام شد و 20 واحد راکد مانده است.

پیرفلک با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات توسط اعضای هیئت مدیره شرکت، از تشکیل اتاق صنعت در فرمانداری قائمشهر خبر داد و تصریح کرد: نمایندگان دو شرکت صنعتی، رستمکلا و سنگتاب و دیگر صنایع فعال قائمشهر می‌توانند از این اتاق استفاده کنند.

به گزارش فارس، در این جلسه مشکلات شهرک در بحث تامین زیرساخت‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در بحث آسفالت معابر مقرر شد با صرف 400 میلیون تومان اجرایی شود و برای ادامه نصب لوله‌های گاز و اختصاص انشعابات نیز روشنایی معابر و کمک برای تخصیص تسهیلات به سرمایه‌گذاران اقدام شود.

انتهای پیام/86008/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول