اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

شهرک‌های صنعتی با 40 درصد ظرفیت کار می‌کنند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: شهرک‌های صنعتی با 40 درصد ظرفیت کار می‌کنند.

شهرک‌های صنعتی با 40 درصد ظرفیت کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید ناصر موسوی‌لارگانی عصر امروز در نشست کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اصفهان که با حضور چند تن از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان صنعتی و معدنی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه مشکلات صنعت در استان اصفهان بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: بسیاری از شهرک‌های صنعتی تنها با 40 درصد از ظرفیت خود مشغول به کار هستند، اما یکی از مسئولان استان اصفهان آمار اشتباه 97 درصد صنایع استان را فعال دانست که کاری عجیب بود.

نماینده مردم فلاورجان در خانه ملت بیان کرد: اگر بعضی از مسئولان استان مسئول آمار می‌شدند، بسیار بهتر بود، چراکه مدام به دنبال دادن آمارهای مختلف هستند که بعضی از این آمارها نیز نادرست است.

وی تصریح کرد: قرار بود 820 میلیارد تومان در کمیسیون تقسیم شود، اما از این مبلغ فقط مقدار کمی تقسیم شد که این خود جای تأسف دارد.

موسوی متذکر شد: یکی از مسئولان در مصاحبه‌ای 92 درصد راه‌های استان اصفهان را آسفالته دانست و این در حالی است که دادن این ارقام باعث می‌شود بودجه کمتری به اصفهان تعلق گیرد و خود سبب بروز مشکلات فراوان شود.

وی تأکید کرد: شهرک صنعتی اشترجان که یک شهرک نمونه است در حال حاضر با ظرفیتی زیر 40 درصد فعالیت می‌کند.

* به دنبال مطالبات صنعتگران هستم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به دنبال مطالبات صنعتگران هستیم و تمام تلاش خود برای حمایت از آنها را انجام می‌دهیم.

وی در پایان ابراز داشت: اگر شرایطی فراهم شود که حتی یک نفر هم مشغول به کار شود باعث می‌شود خطرات و مفاسد از وی دور شده و جامعه سالم‌تر باشد.

انتهای پیام/63015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول