اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

شهرک‌های صنعتی نقش بسزایی در اشتغالزایی دارند

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: شهرک‌های صنعتی نقش بسزایی در اشتغالزایی دارند.

شهرک‌های صنعتی نقش بسزایی در اشتغالزایی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مقداد نجف‌نژاد امشب در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی بابلسر که در سالن اجتماعات شرکت صنعتی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه به منظور رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی برگزار شد تا با رفع موانع، احداث واحدهای تولیدی و اقتصادی سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران مولد باید در رأس برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گیرد، ادامه داد: با احداث شهرک صنعتی و اشتغالزایی در این بخش می‌شود مشکل بیکاری را که یکی از معضلات اصلی کشور است، حل کرد.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات راه‌اندازی شبکه مخابرات در شهرک صنعتی باید مورد بررسی قرار گیرد، اذعان  داشت: مسئولان شهرک صنعتی با بررسی آخرین وضعیت فعالیت شهرک صنعتی موظفند نسبت به رفع مشکلات اقدام و واگذاری خطوط به شکلی که امکان اتصال آنلاین به شبکه اینترنت را داشته باشند، انجام شود.

نجف‌نژاد همچنین از مسئولان خواستار رفع سریع مشکلات گاز، آب و برق در شهرک صنعتی شد و ابراز داشت: تعامل مدیران اجرایی با مدیران شهرک صنعتی می‌تواند موجب توسعه صنعتی و اقتصادی در شهرستان شود.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول