اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 120 دانشجو صورت گرفت

بازدید دانشجویان 30 کشور جهان از شهرک‌های صنعتی قزوین

صبح امروز تور صنعتی برای 120 نفر از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان رشته زبان فارسی از 30 کشور جهان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین برگزار شد.

بازدید دانشجویان 30 کشور جهان از شهرک‌های صنعتی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این تور صنعتی صبح امروز با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین و با حضور 120 نفر از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان رشته زبان فارسی از دانشگاه‌های سراسر جهان شامل کشور آمریکا، روسیه، اکراین، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، هند، ترکیه، چین، گرجستان و دیگر کشورها با هدف شناسایی توانمندی‌های اقتصادی در حوزه صنعت در استان قزوین برگزار شد.

این دانشجویان برای یک دوره 20 روزه جهت دوره دانش‌افزایی زبان فارسی به دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین دعوت شده بودند.

در این تور صنعتی یک روزه شرکت‌کنندگان از شهرک صنعتی کاسپین و لیا و خطوط تولیدی چهار واحد تولیدی و صنعتی نیک پارس تولیدکننده اسنک، سرو کاسپین تولید کننده دستمال کاغذی و لوازم بهداشتی، نفیس نخ تولیدکننده انواع نخ‌های پلی استر و شرکت تاژ تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی آشنا شدند.

شایان ذکر است؛ در سال جاری 12 تور صنعتی مختلف برای صاحبان واحدهای تولیدی، مسئولان و دانشگاهیان در استان و خارج از استان برگزار شده است.

گفتنی است از زمان آغاز طرح تورهای صنعتی در کشور در سال 1385 تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین 77 تور صنعتی با تعداد یک‌هزار و 984 نفر شرکت کننده در داخل و خارج از استان برای واحدهای صنعتی برگزار کرد.

هدف از برگزاری چنین تورهای صنعتی آشنایی صاحبان صنایع کوچک با توانمندی‌های صنایع بزرگ و نمونه، نهادینه کردن فرهنگ تور صنعتی برای کارآفرینان، تقویت شبکه زنجیره تأمین در راستای ارتباط با صنایع بزرگ و نمونه و انتقال تجربیات به لحاظ نوع کارآیی و فعالیت‌های تکمیل کنندگی عنوان شده است.

انتهای پیام/2667/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول