اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

مدارس قزوین آماده استقبال از دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: مدارس این استان آماده استقبال از دانش‌آموزان است.

مدارس قزوین آماده استقبال از دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر حبیبی در نخستین اجلاس عمومی مجمع بسیج فرهنگیان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین که ظهر امروز در سالن شهید حسن‌پور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدارس استان قزوین آماده استقبال از دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دو اتفاق بسیار مبارک به وقوع پیوست.

حبیبی افزود:‌ امروز با گذشت زمان حقانیت این دو رویداد مهم و مبارک که به انقلاب اسلامی ایران اختصاص دارد، بیش از پیش روشن شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به اینکه ویژگی نخست ولایت فقیه است، اضافه کرد: در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بحث ولایت فقیه موافقان و مخالفان زیادی داشت.

حبیبی ادامه داد: امروز با گذشت زمان و پیشرفت جوامع می‌بینیم که بسیاری از مخالفان نیز به اشتباه خود پی‌ برده‌اند هرچند که ممکن است به صورت مستقیم به این امر اعتراف نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: با گذشت زمان و بر اساس تجربه تاریخی ثابت شده که اگر ولایت فقیه نبود، امروز اثری از انقلاب باقی نمی‌ماند.

حبیبی بیان کرد: دولت‌ها هر یک پس از دیگری سرکار می‌آیند و دوره مدیریت آن‌ها تمام می‌شود، آنچه که چارچوب اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تشکیل و حفظ می‌کند ولایت فقیه است.

وی اضافه کرد: پیروی محض از ولایت فقیه نیز تنها راهکار استمرار و قوام‌بخشی به حرکت مقدس انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: افتخار ملت ایران این است که پیروی محض از ولی فقیه دارد و این تبعیت بر اساس عقل و منطق است.

حبیبی با اشاره به ویژگی دوم بیان کرد: ویژگی دیگری که به انقلاب اسلامی ایران اختصاص دارد، حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب است.

این مسئول ادامه داد: تشکیل بسیج یکی از اتفاقات مبارک پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که در صحنه‌هایی مانند هشت سال دفاع مقدس پیروزی بدون آن میسر نبود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: حوادث و اتفاقات پس از جنگ نیز که کمتر از آن نبود در پرتو شجره طیبه بسیج کنترل شد و انقلاب به واسطه این قشر استمرار یافت.

حبیبی با بیان اینکه اقتدار کشور ایران اقتداری جهانی است، گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که هیچ تحولی در جهان رخ نمی‌دهد مگر اینکه نمونه‌ای از آن در ایران به وقوع پیوسته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که بسیج اقشار به ویژه بسیج فرهنگیان بتواند یاری‌کننده خوبی برای رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/77010/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول