اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

حوادث منطقه ارزش و اهمیت جایگاه ولایت فقیه را بیشتر نمایان می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه باید بر عظمت ولایت پافشاری کنیم، گفت: با نگاهی به حوادث منطقه، ارزش و اهمیت جایگاه ولایت را بیش از پیش درک می‌کنیم.

حوادث منطقه ارزش و اهمیت جایگاه ولایت فقیه را بیشتر نمایان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، احمد علیرضابیگی امشب در جمع اهالی روستای «چولقشلاق» از توابع شهرستان اهر، انتخابات ریاست جمهوری را بهترین نمونه پشتیبانی ملت از نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان تصور می‌کردند که مردم ایران حضور قابل توجهی در این انتخابات نخواهند داشت اما مردم بار دیگر نشان دادند که در حمایت از نظام، ید واحده هستند.

وی با اشاره به اوضاع منطقه، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند که پیام انقلاب اسلامی صادر نشود و تمام این اتفاقات نیز به خاطر جمهوری اسلامی رخ می‌دهد؛ دشمن در صدد بود که مشابه حوادثی که امروز در سوریه، مصر و عراق اتفاق می‌افتد به داخل ایران منتقل شود.

علیرضابیگی گفت: نظام سلطه امروز در مقابل سؤال افکار عمومی خود قرار گرفته که می‌پرسند چه نسبتی بین ما با برخی از اعراب و تکفیری‌ها وجود دارد و چرا ما به خاطر عناد با جمهوری اسلامی پشت سر کسانی قرار گرفته‌ایم که از هیچ جنایتی شرم نمی‌کنند؟

وی افزود: امروز آمریکا با ادعای دموکراسی‌خواهی، به پشتیبانی کشورهایی چون عربستان و قطر در منطقه خاورمیانه دلگرم است در حالی که در این کشورها اثری از دموکراسی مشاهده نمی‌شود؛ بلکه بالاترین مرتبه دموکراسی و مردم‌سالاری را در ایران مشاهده می‌کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمنی با انقلاب اسلامی ریشه تاریخی دارد، اظهار داشت: یقینا نظام سلطه از دشمنی با انقلاب دست‌بردار نخواهد بود چرا که او چشم‌پوشی ما از آرمان‌های بلندی چون آزادی قدس شریف را می‌خواهد اما ملت ما حاضر نیست عزت و عظمت خود را با هیچ چیز عوض کند.

وی با تاکید بر اینکه باید بر عظمت ولایت پافشاری کنیم، افزود: با نگاهی به حوادث منطقه، ارزش و اهمیت جایگاه ولایت را بیش از پیش درک می‌کنیم و در واقع اصل ولایت ضامن بقای دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران بوده و هر دولتی که از این چارچوب خارج شود پشتیبانی ملت را از دست خواهد داد.

علیرضابیگی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه بعضی از مناسبت‌ها در تاریخ ما فرهنگ‌ساز هستند، گفت: اگر زندگی شهید رجایی را مرور کنیم می‌بینیم که او از پایین‌ترین جایگاه به بالاترین مقام اجرایی کشور رسید و این فرهنگ انقلاب و آموزه‌های دینی و میراث امام راحل بود که چنین بستری را برای شهید رجایی و سایر خدمتگزاران نظام فراهم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرهنگ خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی نهادینه شده، افزود: در طول هشت سال گذشته بیش از 122 هزار واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌شرقی نوسازی و مقاوم‌سازی شده که قریب به نیم میلیون نفر از جمعیت استان را پوشش می‌دهد و به واسطه این دستاوردها امروز آبادانی روستاها را شاهد هستیم.

وی افزود: خواسته مردم ما این است که شرایط به گونه‌ای باشد که آنها سعادت خود و فرزندان خود را در همان جایی جستجو کنند که به آن تعلق دارند و تمام تلاش‌های دولتمردان نیز حاکی از اراده جدی برای تحقق خواسته مردم است.

علیرضابیگی تصریح کرد: اگر در روزهای خوش به فکر معیشت مردم باشیم مردم هم در روزهای سخت، پشتیبان دولت و نظام خواهند بود و اگر تا به امروز مردم در تمام صحنه‌ها حضور یافته‌اند به این خاطر است که عزت و عظمت خود را در پرتو انقلاب اسلامی جستجو می‌کنند.

انتهای پیام/60003/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول