اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی دیوان عالی کشور:

رکن اصلی انقلاب ولایت فقیه و مردم است

قاضی دیوان عالی کشور با اشاره به ویژگی‌های انقلاب ایران گفت: رکن اصلی انقلاب ولایت فقیه و مردم بودند که با پیوند، توانستند دشمنان را شکست دهند.

رکن اصلی انقلاب ولایت فقیه و مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، یازدهمین یادواره 28 تن از شهدای پی رجه نکا و اولین یادواره علمای این منطقه به میزبانی گلورد کوچک برگزار شد.

حجت‌الاسلام عزیزالله رزاقی قاضی دیوان عالی کشور شامگاه پنجشنبه در سخنانی در این مراسم بیان داشت: شهادت یک معامله پرسود است که شهدا با خدای خود انجام داده‌اند و با گذشتن از جان خود، بهشت را برای خود جاودانه کردند.

وی افزود: شهدا آمدند تا بیداری ایجاد کنند و اکنون موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان با تبعیت و الگو گرفتن از شهدا، انقلاب و این نظام است.

رزاقی با بیان اینکه همه ما باید ادامه‌دهنده راستین راه شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف شهدا و سفارش مهم آنان ولایت‌مداری بوده است و اکنون نیز باید با تبعیت از شهدا در ولایت‌مداری ثابت‌قدم باشیم.

وی ادامه داد: ملت ایران با پیروزی این انقلاب، همواره در کنار امام بودند تا انقلاب را به پیروزی رساندند و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با گذشتن از جان و مال خود برای این مرز و بوم و میهن و ولایت‌مداری دفاع کردند و جنگیدند.

قاضی دیوان عالی کشور با اشاره به ویژگی‌های انقلاب ایران گفت: رکن اصلی انقلاب ولایت فقیه و مردم بودند که با پیوند توانستند دشمنان را شکست دهند.

رزاقی گفت: خانواده شهدا باید مورد تکریم همه ما باشند چرا که با از دست دادن فرزندان، همسران و پدران خود، این انقلاب را در برابر توطئه دشمن بیمه کردند.

وی اضافه کرد: شهدا با خون خود این انقلاب را بیمه کردند و مهم‌ترین کار ما تداوم خط سرخ شهادت در جامعه است.

رزاقی با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه‌ها را بر علیه کشور آغاز کردند، یادآور شد: ملت ما با بصیرت دینی و ولایت ‌مداری خود در برابر تمام هجمه‌های دشمن ایستاد و اکنون الگوی جهان است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست و اکنون ابهت جهانی ما از شهداست چرا که اگر دشمن می‌توانست در برابر قدرت شهدا واکنشی نشان دهد انجام می‌داد.

رزاقی گفت: همه ما باید با الگو برداری از زندگی شهدا و عمل به وصایای آنان، ادامه‌دهنده راستین نام و یاد آنان باشیم.

انتهای پیام/86002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول