اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

حقوقدانان بسیجی ولایت فقیه را در جهان تبیین کنند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: حقوقدانان بسیجی با تبیین جایگاه رهبری به مردم جهان می‌توانند جامعه را از آسیب‌های سیاسی بیمه و مسلمانان جهان را در بیداری اسلامی یاری کنند.

حقوقدانان بسیجی ولایت فقیه را در جهان تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در دومین نشست کارآمدسازی و فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در قالب حلقه‌های علمی و اخلاقی صالحین که ظهر امروز در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حقوقدانان بسیجی باید آحاد جامعه را بیشتر با جایگاه ولایت‌ فقیه آشنا کنند.

وی ادامه داد: حقوقدان بسیجی با بیان و تبیین جایگاه ولایت‌ فقیه در جامعه می‌توانند آگاهی‌ها و اطلاعات اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را پیرامون ضرورت این موضوع در کشور ارتقا دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه ضرورت جایگاه رهبری باید بیش از پیش در کشور تبیین شود، ابراز داشت: اگر سئوالاتی پیرامون این جایگاه از سوی مسلمانان کشورهای دیگر که بیداری اسلامی را سپری می‌کنند باید حقوقدانان بسیجی در این راستا گام‌های بسزایی را بردارند تا پاسخ سئوالات آنان را به نحو مطلوبی بیان کنند.

این مسئول با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب، کشور را به نحو مطلوبی در برابر سختی‌ها و تهدیدهای دشمنان اسلام مدیریت و اداره می‌کند، اذعان داشت: آحاد جامعه باید نسبت به این مسائل آگاهی بیشتری داشته باشند تا ایشان را بهتر بشناسند.

آبنوش اظهار داشت: حقوقدانان می‌توانند با اجرای برنامه‌های مختلف مانند رهبرشناسی ضرورت این جایگاه را برای همه مسلمانان تعریف و تبیین کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در راستای اجرای برنامه‌های رهبرشناسی همت بیشتری کنند تا رابطه مردم و رهبری که در جامعه مستحکم‌ است، الگویی برای دیگر مسلمانان باشد.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف جامعه در 24 خرداد حماسه سیاسی را خلق کردند، ابراز داشت:‌ مردم در این روز با حضور چشم‌گیر در انتخابات حجت‌الاسلام روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

این مسئول اضافه کرد: این انتخاب موجب عمق بخشی و بصیرت‌بخشی جامعه شده است و امیدواریم رئیس‌ جمهور یازدهم نیز در راستای پیشرفت و توسعه کشور گام‌های بلندی بردارد تا بیشتر مشکلات کشور در سریع‌ترین زمان برطرف شود.

انتهای پیام/77009/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول