اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسین (ع) اهواز:

ملت ایران گوش به فرمان ولایت فقیه هستند

فرمانده سپاه امام حسین (ع) اهواز گفت: ملت ایران برای حضور در صحنه‌های مختلف گوش به فرمان ولی امر خود حضرت امام خامنه‌ای هستند.

ملت ایران گوش به فرمان ولایت فقیه هستند

مسعود فلاحی صبح امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهید سید‌مهدی موسوی جانشین حوزه 10 شهری اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با پیروی از ولایت مطلقه فقیه در همه صحنه‌ها حضور می‌یابند.

وی در ادامه گفت: یکی از صحنه‌های به یاد ماندنی شرکت مردم در صحنه، راهپیمایی روز قدس امسال بود که با وجود گرمای زیاد و روزه بودن مردم باز هم صحنه‌های به یاد ماندنی خلق شد.

به گفته این مقام مسئول، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد که ملت ما همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبر خود هستند.

فرمانده سپاه امام حسین (ع) اهواز تاکید کرد: ملت ایران همیشه از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند و هر وقت که مقام معظم رهبری اشاره‌ای کنند مرد و زن، پیر و جوان و کودک و نوجوان، در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

فلاحی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جهان اسلام تصریح کرد: کارهایی که دشمنان علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی انجام می‌دهند باعث می‌شود که آنان بیشتر متحد شوند.

وی افزود: دشمن با اقدامات ضد اسلامی‌اش، سبب می‌شود مسلمانان بیش از گذشته در کنار هم جمع شوند و اختلافات را کنار بگذراند.

فرمانده سپاه امام حسین (ع) اهواز به ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: تا زمانی که دشمنان دست از کینه‌توزی از کشور ما بر ندارند مردم ما در مقابل زیاده خواهی‌های آن‌ها خواهند ایستاد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مهدی موسوی بیان کرد: این شهید بزرگوار در تیرماه سال جاری به دست اشرار مسلح و ایادی استکبار جهانی به شهادت رسید.

فلاحی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه گفت: امیدواریم بتوانیم رهرو خوبی برای راه شهدای والامقام باشیم.

انتهای پیام/72010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول