اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پارس‌آباد:

خیره‌سری‌های آمریکا کرامت بشری را شکسته است

امام جمعه موقت پارس‌آباد گفت: خیره‌سری‌های آمریکا در عرصه بین‌المللی و جهانی کرامت بشریت را شکسته و سبب شده تا برخی از کشورها بازیچه دول غرب شوند.

خیره‌سری‌های آمریکا کرامت بشری را شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: تهدید نظامی آمریکا علیه سوریه هر چند تهدید بی‌محتوا و فاقد هرگونه حرکت و اقدام نابه‌جاست، اما به سخره گرفتن کرامت و عزت بشریت است که به هر وسیله‌ای می‌خواهد جامعه انسانی را به خاک و خون بکشاند.

وی تصریح کرد: آمریکا با این حرکت‌های نابه جای خود حتی قانون شورای امنیت را زیر پا گذاشته و به هیچ قانونی جز قانون جنگل پایبند نیست.

اسدی در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکا در یک دهه اخیر و حتی پیش از آن با جنگ‌افروزی‌هایی که برپا داشته در نهایت قلدرمعابی سعی کرده است افکار و اندیشه‌های غرض‌آلود خود را به کرسی بنشاند اما نتیجه این جنگ‌افروزی‌ها جز ذلت و خواری برای این کشور هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: در چنین اوضاع و احوالی که کشور سوریه نیاز به وحدت و همدلی امت اسلامی دارد، برخی از کشورهای منطقه با کمک مالی و تجهیزاتی به آمریکا سعی می‌کنند شعله‌های آتش را برافروخته کنند که در این بین حرکت آل سعود و شیوخ عرب جای تعجب دارد.

وی در ادامه بیان کرد: سران سوریه امکان ندارد که علیه امت خود از بمب‌های شیمیایی و هسته‌ای استفاده کنند و این بهانه‌ای شده که آمریکا بتواند مقاصد خود را در منطقه پیاده کرده و انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه موقت پارس‌آباد یادآور شد: هر حرکت ناپخته و نسنجیده آمریکا و همدستان اروپایی او با مقاومت جدی مسلمانان به ویژه مردم مسلمان سوریه و جبهه مقاومت روبه‌رو می‌شود و هرگز آمریکا نمی‌تواند از این باتلاق بیرون بیاید.

اسدی هدف اصلی آمریکا و هم‌پیمانانش را به وجود آمدن وضعیت شکننده در منطقه و بر کناری بشار اسد از حاکمیت سوریه اعلام کرد و گفت: بشار اسد خود پذیرفته است که در انتخابات آزاد به رأی مردم احترام می‌گذارد و اگر خواسته مردم کنار رفتن او باشد در این زمینه اقدام می‌کند.

وی به آغاز فعالیت دور چهارم شورای شهر در مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: شوراها می‌توانند بازوان توانمند شهرداری در حوزه اجرای پروژه‌های زیربنایی و اساسی باشند که امیدواریم در دور جدید فعالیت شورا به دور از سیاست‌زدگی عمر چهار ساله منتخبان شورا در عرصه خدمت‌رسانی بیشتر صرف شود.

اسدی در ادامه سخنان خود همچنین هفته تعاون را گرامی داشت و یکی از توصیه‌های قرآن کریم را دعوت امت اسلامی به وحدت، تعاون و همگرایی اعلام کرد.

انتهای پیام/62004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول