اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

سوریه آخرین بهانه دشمنی آمریکا با اسلام نیست

امام جمعه موقت کرمان گفت: موضوع سوریه نخستین و آخرین بهانه آمریکا و صهیونیست‌ها برای ادامه دشمنی‌ها نیست.

سوریه آخرین بهانه دشمنی آمریکا با اسلام نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند که بهشت هشت در دارد که سه در آن به سمت قم است و از فرزندان من دختری در آن جا وفات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سالروز ولادت حضرت شاهچراغ مراسم تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در سراسر ایران انجام می‌شود، ابراز داشت: 7 هزار بقعه و امامزاده در کشور وجود دارد که از این تعداد 70 بقعه در استان کرمان است.

قاسمی‌زاده تصریح کرد: تمامی امامزادگان شجره‌نامه دارند و وجود آنها مایه خیر، برکت، سعادت و امنیت برای اهالی هر منطقه و کشور هستند.

خطیب جمعه کرمان بیان داشت: اجلاس خبرگان در تمام مسائل کشور مهمترین نکات اقتصاد، اجتماع، سیاست و جهان اسلام را بررسی می‌کند که تمام سخنرانان این اجلاس از نظرات خبرگان به عنوان نمایندگان مردم استفاده می‌کنند.

وی افزود: برای پیشرفت نظام و رفع موانع حرکت‌ها و پیشنهاد‌های پسندیده‌ای مطرح می‌شود و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند ایستادگی‌ها پایه نظام را مستحکم‌تر می‌کند.

قاسمی‌زاده با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر در مصر شعارها مبارزه با رژیم صهیونیستی بود به پیروزی می‌رسیدند، گفت: این هشدار برای تمام کشورهای اسلامی سودمند است که برای انقلابی شدن باید تمام مسائل لازم را مدنظر قرار دهند.

خطیب جمعه کرمان در مورد آغاز به کار دوره جدید شوراهای شهر عنوان کرد: رسالت کسانی که در این شوراها رأی آوردند، سنگین است و برای آنها آرزوی توفیق خدمت در عرصه نظام اسلامی را از خداوند خواستاریم.

وی ضمن تقدیر از زحمات شورای قبلی کرمان خطاب به اعضای شورای جدید متذکر شد: نباید فرصت خدمت به مردم و نظام اسلامی را به راحتی از دست بدهید.

قاسمی‌زاده در تشریح مناسبت‌های این ماه قیام 17 شهریور را یکی از نقاط برجسته دوران اوج انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: قیام 17 شهریور با تمام وقایع تأسف‌بار از دید امام راحل هدیه‌ای از عالم غیب بود.

وی افزود: باید همگان بدانند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای محقق شدن آن خون هزاران شهید ریخته شده است که باید ارزش‌ها را قدر بدانیم.

خطیب جمعه کرمان ابراز داشت: رحلت آیت‌الله طالقانی در 19 شهریور ماه 58 که مظهر صداقت بود را به عنوان نخستین امام جمعه تهران در پیش رو داریم و شهادت آیت‌الله مدنی در 20 شهریورماه 61 که دومین شهید محراب هستند در تداوم و تثبیت نماز جمعه نقش مهمی را ایفا کرد.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم آمریکا در مورد سوریه و اتفاقات پیرامون این منطقه تصریح کرد: موضوع سوریه نخستین و آخرین بهانه آمریکا و صهیونیست برای ادامه دشمنی‌ها نیست و مقاومت بیش از 30 سال مکردم ایران دلیل محکمی بر زورگویی‌های آنها بوده است.

قاسمی‌زاده عنوان کرد: هر کشوری را به یک بهانه‌ای متهم می‌کنند تا دلیلی برای آغاز جنگ داشته باشند، تمام حرف امریکا و صهیونیست این است که خاورمیانه باید همانی باشد که آنها می‌‌خواهند در غیر این صورت تمام مخالفان باید نابود شوند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها همان طور که رهبر معظم انقلاب و برخی از مسئولان پیش‌بینی کردند، قصد دارد نقشه شومی را آغاز کند و خاورمیانه را به هم بریزد، اما باید بداند که مسئله مهم مقابله با رژیم صهیونیستی است و اگر آغاز کننده این جنگ باشد، قطعا پایان دهنده آن نیست.

انتهای پیام/80028/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول