اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

سوریه گورستان آمریکایی‌ها می‌شود/ روزهای تلخی برای رژیم صهیونیستی در راه است

امام جمعه موقت قزوین با هشدار به آمریکا در خصوص هرگونه حمله احتمالی به سوریه عواقب این حرکت را برای آمریکا زیانبار عنوان و ابراز داشت: اگر آمریکا به سوریه تجاوز کند بطور حتم سوریه به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل می‌شود.

سوریه گورستان آمریکایی‌ها می‌شود/ روزهای تلخی برای رژیم صهیونیستی در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد با اشاره به تهدیدات آمریکا برای حمله به سوریه و هشدار به این کشور برای جنگ‌افروزی در منطقه اظهارنظر برخی از مقامات کشوری در خصوص مسائل سوریه را به نفع منافع دشمن دانست و اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد در کشور حرف‌هایی را در رابطه با سوریه مطرح می‌کنند که بیشتر به نفع منافع دشمنان است.

وی خطاب به یکی از مقامات کشوری که صحبت‌هایی از وی در خصوص انتقاد از دولت بشار اسد در فضای مجازی منتشر شده بود، خاطرنشان کرد: اگر شما این حرف را زدید تکذیب کنید چرا که صدا و اظهارنظرتان در سایت‌ها و فضای مجازی وجود دارد و تکذیب نکردن شما موجب ایجاد سئوال در ذهن مردم است.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: بی‌تردید ما نمی‌توانیم نسبت به این مسائل ساکت باشیم چرا که مثل کوفیان بی‌بصیرت نیستیم.

عابدینی تصریح کرد: این مهم را به همه اعلام می‌کنیم که برای دین و میراث اهل بیت و قرآن تا پای جان با بصیرت ایستاده‌ایم و اعتنایی نیز به حرف‌های دشمنان در این خصوص نداشته و نخواهیم داشت چرا که پیروان مقام عظمی ولایت بوده و خواهیم بود.

وی ادامه داد: الان آمریکا مانند یک جغد شوم و گرفتار در زندان شیشه‌ای قدرت‌مداری خودش به سر می‌برد که برای نجاتش نیز هر لحظه سرش را به دیوار شیشه‌ای می‌کوبد و اینها نشانه مرگ آمریکا است که در حال نزدیک شدن به آن می‌باشد.

خطیب جمعه قزوین اذعان داشت: امروز آمریکا با هر حیله‌ای قصد آتش‌افروزی در سوریه را دارد و این حرکت آمریکایی‌ها نشان از افول و شکست آنها دارد.

عابدینی با هشدار به آمریکا در خصوص هرگونه حمله احتمالی به سوریه عواقب این حرکت را برای آمریکا زیانبار عنوان و ابراز داشت: اگر آمریکا به سوریه تجاوز کند بطور حتم سوریه به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل می‌شود و انجام هر حماقتی از سوی آمریکا قطعا شکست مفتحضانه این کشور و پیروزی ملت سوریه را در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت قزوین با بی‌اساس دانستن اتهام غرب به دولت سوریه برای به کار بردن سلاح هسته‌ای علیه مردم این کشور عنوان کرد: آمریکا می‌خواهد با بهانه قرار دادن کاربرد سلاح‌های شیمیایی توسط دولت سوریه علیه مردم که یک دروغ بزرگ است، فتنه‌ایی در این راه در منطقه به راه انداخته و آتش‌افروزی کند ولی این پیام را به آمریکا می‌رسانیم که بازنده اصلی این حماقت خود آمریکایی‌ها خواهند بود.

وی اضافه کرد: سلاح‌های شیمیای که در سوریه استفاده شده توسط همین تروریست‌های آشوبگر مورد حمایت آمریکا در این کشور به کار گرفته شده و نمی‌تواند بهانه‌ای برای حمله به سوریه باشد.

عابدینی ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی در منطقه غلطی بکند برای آمریکا رژیم صهیونیستی و هواداران‌شان روزهای تلخی را رقم می‌زند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: وزیر امور خارجه نیز باید به صورت شفاف و به موقع مسئله یهود و رژیم صهیونیستی را به صورت قرآنی در این خصوص مطرح کند.

وی با اشاره به آغاز دهه کرامت و ولایت حضرت معصومه (س) بیان داشت: امروز باید الگوی زنان ما همین بانوی گرانقدر اسلام باشد که نامش زینت‌بخش نام‌های بانوان در جامعه اسلامی است.

عابدینی اظهار داشت: حضرت معصومه (س) درس سلسله پدیده غدیر خم است و اگر امروز از شهر قم علوم اهل بیت به زبان‌های مختلف به همه جای جهان انتقال می‌یابد از برکات همین بانوی بزرگوار اسلام است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به کشتار تلخ 17 شهریور این واقعه را فراموش نشدنی عنوان کرد و ابراز داشت: رژیم ستم‌شاهی با به خاک و خون کشیدن مردم کشورمان در روز 17 شهریور روزی تلخ را برای این ملت رقم زد که جز نفرت و انزجار نسبت به این خاندان چیزی را به جا نگذاشت.

وی در خاتمه با اشاره به برگزاری همایش‌های روز قزوین، بزرگداشت آیت‌الله زرآبادی و برگزاری همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار استان قزوین خواستار ادامه یافتن چنین برنامه‌هایی شد و عنوان کرد: با معرفی نخبگان و مفاخر به نوجوانان و جوانان می‌توان نسل آینده را با ارزش‌های موجود رشد و پرورش داد.

انتهای پیام/2667/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول