اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

آمریکا وارد جنگ با سوریه شود، نابودی رژیم صهیونیستی را خواهد دید

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اگر آمریکا وارد معرکه جنگ علیه سوریه شود مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی را خواهد دید.

آمریکا وارد جنگ با سوریه شود، نابودی رژیم صهیونیستی را خواهد دید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های دشمن‌شکن این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: انسان‌های بی‌تقوا از درک حقیقت زندگی عاجزند.

وی اضافه کرد: تقوای اخلاقی در کنار تقوای عبادی بسیار مهم است. مسئله تقوای اخلاقی موضوعی است که چنانچه رعایت نشود همچون ویروسی است که سلامت ایمان را از بین خواهد برد.

میردامادی اشاره‌ای به دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) کرد و گفت: کرامت ویژگی است که باید مؤمنین به آن زیبنده باشند. کرامت یعنی سخاوت، یعنی رفتار و اخلاق خوب، کرامت یعنی خدمت به مردم که از خصلت‌هایی است که باید در وجود مؤمنین باشد.

این مسئول وجود اخلاق خوب و خوش را که خود از نشانه‌های کرامت است در جامعه امروز لازم دانست و ابراز داشت: برخورد همراه با اخلاق خوب با ارباب رجوع در ادارات جامعه لازمه مسلمانی و رفتار مؤمن است که باید بیش از گذشته انجام شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمن در فعالیت‌های تبلیغاتی خودش روی مباحثی چون خمس و زکات مسلمانان متمرکز شده و در حال شبهه افکنی می‌باشد گفت: مسلمانان باید در این زمینه هوشیارتر از قبل عمل کنند.

وی با انتقاد از درصد بالای سودهای برخی از بانکها اضافه کرد: که بعضی از بانکهای امروز، دیروز با اسم قرض‌الحسنه روی کار آمدند و با سرمایه و اعتبار مردم رشد و توسعه یافتند و در حال حاضر به تجارت‌خانه‌هایی مشروع یا نامشروع مبدل شده‌اند و برای دادن وامهای مختصر مردم را در فشار می‌گذارند.

میردامادی در پایان خطبه اول خطاب به خود و نمازگزاران خدمت، محبت، نیکی و اخلاق خوب را توصیه کرد.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه در خطبه‌های دوم نماز جمعه بیان داشت: سالروز میلاد حضرت معصومه (س) را به همه شیعیان بشارت می‌دهیم و روز دختر را به همه نمازگزاران تبریک می‌گوییم.

این مسئول اشاره‌ای به دختردار شدن پیغمبر اسلام (ص) به عنوان اولین فرزندش کرد و تصریح کرد: رسول مکرم اسلام (ص) نام اولین فرزند خود را زینب گذاشت که به معنای زینت پدر است.

میردامادی نزدیکی ایام به روزهای حج را به حجاج خبر داد و گفت: رفتن به سفر حج در اسلام فلسفه دارد، ولی همه اعمال حج بر اساس تهذیب نفس شکل گرفته است.

وی گفت: 17 شهریور 57 نشان داد قیامی که برای خدا و بر اساس عقیده است عقب‌نشینی نمی‌کنیم بر همین اساس است که ملت ایران سی و اندی سال است که در برابر مستکبران سر تعظیم فرود نیاوردند.

امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد: ملتی که مقاومت دارد، ملتی که متکی به نیروی بی‌نهایتی چون خداوند است مطمئن باشید آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک ذلت خواهد کشاند.

این مسئول اشاره‌ای به تصویب و دستور حمله آمریکا به سوریه کرد و اذعان داشت: آمریکا و هم‌پیمانان گرگ صفتش آرزوی خاورمیانه بزرگ خالی از شیعه را به گور خواهند برد.

میردامادی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل بدانند که اگر در منطقه آتشی را روشن کنند روشن شدن آتش با آنهاست، ولی خاموش کردن آن با آنها نخواهد بود و آنها اگر مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی را می‌خواهند وارد این معرکه جنگ علیه سوریه شوند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: امروز هم اوبامای خائن با بهانه‌سازی دروغین استفاده از مواد شیمیایی در سوریه درصدد کشتار مسلمانان و شیعیان در منطقه است.

وی متذکر شد: 19 شهریور ماه سالروز وفات ‌آیت‌الله طالقانی اولین ائمه جمعه تهران است که خداوندش این بزرگوار را مورد مغفرت و آمرزش خود قرار دهد.

انتهای پیام/63001/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول