اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

آمریکا بازنده اصلی جنگ با سوریه می‌شود

امام جمعه اشنویه گفت: بازنده اصلی جنگ با سوریه بطور حتم آمریکا است.

آمریکا بازنده اصلی جنگ با سوریه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه ماموستا مصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اشنویه، اظهار داشت: دشمنان به اهمیت وحدت مسلمانان پی برده لذا به دنبال ایجاد تفرقه بوده و هستند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان و رهبران کشورهای مسلمان با هم متحد شوند، اسرائیل از صحنه ‏جغرافیایى خاورمیانه محو خواهد شد.

خاتمی ادامه داد: با اتحاد مسلمانان استکبار جهانى جرات تجاوز به کشورهاى اسلامى را پیدا نخواهد کرد و روز به روز بر عظمت و شکوه‏ مسلمانان افزون‌تر خواهد شد.

وی یادآور شد: اگر همه مسلمانان جهان با هم منسجم و متحد شوند دشمنان اسلام و در راس آن‌ها صهیونیست‌ها نخواهند توانست ‏به اسلام ضربه وارد کنند و یا در توطئه‏هاى خود پیروز شوند.

خاتمی اتحاد بین مسلمانان را از همه مسائل مهم‏تر عنوان کرد و افزود: باید تمامى مذاهب اسلامى را به وحدت و ایستادگى در برابر نفوذ صهیونیست و آمریکا فراخواند چرا که استکبار جهانی تمامى مسلمانان را بدون در نظر گرفتن مذهبشان مورد هدف قرار داده است.

وی به ‏ناکامى‏های قدرت‏هاى استکبارى و در راس آن‌ها آمریکا براى مقابله با موج روز افزون بیدارى اسلامى اشاره کرد و ابراز داشت: منشا بیداری اسلامی‏ بر افراشته شدن پرچم جمهورى اسلامى در ایران است.

خاتمی خاطرنشان کرد: غربی‌ها نسبت به وقایع منطقه به ‌شدت غافلگیر شدند و دستگاه‌های اطلاعاتی آن‌ها مجددا از پیش‌بینی مسائل عظیم دنیای اسلام ناکام ماندند.

وی اضافه کرد: بازنده اصلی جنگ با سوریه بطور حتم آمریکا است و تمام مسلمانان از مردم سوریه در مقابل استکبار جهانی حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/61005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول