اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه برگزاری جشنواره رضوی در اردبیل

مقالات برتر پژوهشی جشنواره رضوی در اردبیل معرفی شدند

صاحبان مقالات برتر پژوهشی جشنواره ملی مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی معرفی شدند.

مقالات برتر پژوهشی جشنواره رضوی در اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز در جلسه ستاد جشنواره رضوی در اردبیل اظهار داشت: برای بخش مقالات پژوهشی هشتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، تواشیح و ابتهال رضوی محققان و پژوهشگران از سراسر کشور 38 مقاله ارسال کرده بودند.

منصور شرفی تصریح کرد: از این 38 مقاله ارسالی به دبیرخانه جشنواره، هیئت انتخاب 22 مقاله را برای مرحله دوم انتخاب کردند که پس از بررسی دقیق این آثار هیئت داوران چهار مقاله برتر را انتخاب و برای تجلیل در مراسم اختتامیه معرفی کردند.

وی خاطر نشان کرد: صاحبان این چهار مقاله پژوهشی برتر همزمان با آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی در روز 21 شهریورماه 92 در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

دبیر جشنواره رضوی اضافه کرد: شهرزاد کتابی از کرمانشاه با مقاله «ویژگی‌های بارز مداحان و چاوشی‌خوانان»، محمد اسماعیل‌زاده از قم با مقاله «مبانی ارتقا و تعمق فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ رضوی در بین مداحان با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه»، جعفر کریمی از اصفهان با مقاله «تدوین استراتژی راهبردی توسعه متناسب و بهینه مداحی در ایران» و مریم کتابی و میلاد شهابی از کرج با مقاله «آسیب‌شناسی مداحان» برگزیدگان نهایی بخش مقالات پژوهشی هستند.

شرفی بیان کرد: مجموعه مقالات برتر این جشنواره در قالب کتابی نفیس چاپ و در اختیار محققان و علاقمندان به فرهنگ منور رضوی قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه بخش‌های رقابتی و حضوری جشنواره در روزهای 19 تا 21 شهریورماه 92 در شهر اردبیل برگزار می‌شود، از تجلیل از سه رسانه برتر رضوی و هشت تأثیرگذار در هشت دوره جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی به عنوان برنامه‌های ویژه جشنواره هشتم خبر داد.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول